Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Перелік встановлених Законом України "Про запобігання корупції" вимог, заборон та обмежень.

Перелік корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією, за які законом встановлено кримінальну/адміністративну відповідальність, визначення підслідності кримінальних правопорушень.

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.06.2020 № 5 «Щодо правового статусу викривача»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.07.2020 № 7 «Щодо особливостей перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.10.2020 № 10 «Щодо правового статусу викривача у кримінальному провадженні»

 

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

 

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 30.11.2020 № 48 «Про затвердження Порядку прийняття та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", що надходять до секретаріату Київської міської ради»

 

 

 

 

Розширений пошук

  • Про звернення Київської міської ради до Президента України, Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо внесення до Конституційного Суду України конституційного подання про визнання таким, що не відповідає Конституції України пункту 1-1 частини
  • Про затвердження Концепції по ліквідації карантинних бур'янів у місті Києві
  • Про припинення повноважень депутата Київської міської ради Петрівської Л.С.
  • Про затвердження Порядку формування та затвердження списків присяжних районних судів міста Києва
  • Про затвердження Порядку обрання представників громадськості до складу поліцейських комісій територіальних органів поліції міста Києва
  • Про передачу приватному підприємству «КФ «МАРЛЕАН» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування нежитлових будівель на вул. Деміївській, 5 у Голосіївському районі міста Києва (557741885)
  • Про передачу громадянці Нероді Людмилі Миколаївні у приватну власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у пров. 4-му Садовому, 10 у Деснянському районі міста Києва (734021273)
  • Про передачу громадянці Сидоровій Олені Анатоліївні у приватну власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд у пров. 6-му Садовому, 40 у Деснянському районі міста Києва (502927117)
  • Про передачу товариству з обмеженою відповідальністю «Норд» земельної ділянки в оренду для будівництва, експлуатації та обслуговування адміністративно-складських будівель на просп. Соборності, 19 у Дніпровському районі міста Києва (401399463)
  • Про поновлення товариству з обмеженою відповідальністю «Молодіжний житловий комплекс «ОБОЛОНЬ» договору оренди земельної ділянки від 13 квітня 2006 року № 78-6-00364 (зі змінами)