Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Перелік встановлених Законом України "Про запобігання корупції" вимог, заборон та обмежень.

Перелік корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією, за які законом встановлено кримінальну/адміністративну відповідальність, визначення підслідності кримінальних правопорушень.

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.06.2020 № 5 «Щодо правового статусу викривача»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.07.2020 № 7 «Щодо особливостей перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

 

 

Розширений пошук

  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 12.03.2020 № 235/8405 «Про затвердження списку присяжних Деснянського районного суду міста Києва»
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 12.03.2020 № 233/8403 «Про затвердження списку присяжних Солом’янського районного суду міста Києва»
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 07.07.2020 № 23/9102 «Про затвердження списку присяжних Святошинського районного суду міста Києва»
  • Про затвердження списку присяжних Дніпровського районного суду міста Києва
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 06.02.2020 № 3/8173 «Про затвердження списку присяжних Оболонського районного суду міста Києва»
  • Про надання громадянину Коліснику Вадиму Миколайовичу дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на вул. Луговій, 45б у Солом'янському районі міста Києва (534101309)
  • Про відмову громадянці Тарасенко Вікторії Іванівні у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на вул. Лермонтова, 50-а у Дарницькому районі міста Києва (570001292)
  • Про відмову ОБСЛУГОВУЮЧОМУ КООПЕРАТИВУ«ЕКСПЛУАТАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ГАРАЖІВ «КООПЕРАТИВНА-8» у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для обслуговування індивідуальних гаражів на просп. Академіка Корольова, 5 у Святошинському районі міста Києва (608000153)
  • Про відмову громадянину Барандічу Олександру Володимировичу у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення індивідуального садівництва на вул. Чурилівській, 2-4 у Деснянському районі міста Києва (310110171)
  • Про відмову ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ» у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для будівництва, обслуговування та ремонту об'єктів інженерної, транспортної, енергетичної інфраструктури, об’єктів зв’язку та дорожнього господарства (крім об