Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Перелік встановлених Законом України "Про запобігання корупції" вимог, заборон та обмежень.

Перелік корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією, за які законом встановлено кримінальну/адміністративну відповідальність, визначення підслідності кримінальних правопорушень.

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.06.2020 № 5 «Щодо правового статусу викривача»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.07.2020 № 7 «Щодо особливостей перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.10.2020 № 10 «Щодо правового статусу викривача у кримінальному провадженні»

 

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

 

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 30.11.2020 № 48 «Про затвердження Порядку прийняття та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", що надходять до секретаріату Київської міської ради»

 

 

 

 

Розширений пошук

  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 27.05.2021 № 1241/1282 «Про затвердження Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2021-2025 роки»
  • Про схвалення участі комунального підприємства «Київпастранс» у проекті «Київська міська мобільність»
  • Про зміну найменування комунального некомерційного підприємства «Київський міський центр громадського здоров’я» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 24.09.2020 № 460/9539 «Про затвердження списку присяжних Дніпровського районного суду міста Києва»
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 18 грудня 2018 року №459/6510 «Про затвердження міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2019 - 2021 роки»
  • Про деякі питання розробки, затвердження та реалізації містобудівної документації в місті Києві
  • Про передачу громадянину Шинкаренку Валентину Романовичу земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на вул. Вуликовій, 17 у Дарницькому районі міста Києва (418289868)
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАКСИМУМ» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування житлового будинку на вул. Воскресенській, 7 у Дніпровському районі міста Києва (343922200)
  • Про відмову громадянці Шабаш Галині Антонівні у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для ведення індивідуального садівництва на вул. 206-тій Садовій, діл. 5 (ГО «СТ «Приозерне») у Дніпровському районі міста Києва (350148447)
  • Про присвоєння назви проїзду у Печерському районі міста Києва