Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.06.2020 № 5 «Щодо правового статусу викривача»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.07.2020 № 7 «Щодо особливостей перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.10.2020 № 10 «Щодо правового статусу викривача у кримінальному провадженні»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.12.2020 № 11 «Щодо правового статусу викривача у провадженні про адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.06.2021 № 6 «Щодо забезпечення права викривача на отримання інформації»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 01.06.2022 № 8 «Щодо гарантій захисту трудових прав»

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 05.09.2022 № 143 «Про затвердження Інструкції з організації прийняття та забезпечення розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", що надходять до секретаріату Київської міської ради»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf

Розширений пошук

  • Про внесення змін до міської цільової програми з організації військової служби, виконання військового обов’язку, мобілізаційної підготовки і територіальної оборони у місті Києві «Захисник Києва» на 2022‒2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 20.01.2022 № 4175/4216
  • Про питання оплати праці працівникам закладів освіти комунальної власності територіальної громади міста Києва в умовах воєнного стану
  • Про безоплатну передачу майна комунальної власності територіальної громади міста Києва до комунальної організації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Муніципальна охорона»
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 27.05.2021 № 1241/1282 «Про затвердження Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2021–2025 роки»
  • Про надання додаткових пільг та гарантій киянам, які приймали (приймають) участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, членам їх сімей, членам загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України
  • Про реорганізацію Комунального некомерційного підприємства «Міський медичний центр проблем слуху та мовлення «СУВАГ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про реорганізацію Київського міського будинку дитини ім. М. М. Городецького та Київського міського будинку дитини «Берізка»
  • Про реорганізацію Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня № 8 Шевченківського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Комунального некомерційного підприємства «Київський центр трансплантації кісткового мозку» виконавчого органу Київської міської ради (
  • Про організаційні питання, пов'язані з ефективним використанням та збереженням доріг Солом’янського району міста Києва
  • Про надання управлінню освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації згоди на списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва