Первинні вкладки

Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Перелік встановлених Законом України "Про запобігання корупції" вимог, заборон та обмежень.

Перелік корупційних правопорушень та правопорушень, пов'язаних з корупцією, за які законом встановлено кримінальну/адміністративну відповідальність, визначення підслідності кримінальних правопорушень.

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.06.2020 № 5 «Щодо правового статусу викривача»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

 

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.07.2020 № 7 «Щодо особливостей перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

Розширений пошук

  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України щодо удосконалення форми та змісту посвідчень депутатів місцевих рад та внесення змін до Положення про помічника- консультанта, депутата Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 13 липня 2006 року №28/28
  • Про присвоєння назви скверу у Шевченківському районі міста Києва
  • Про оздоровлення дітей територіальних громад сіл Київської області, на території яких розміщенні об’єкти міста Києва
  • Про створення комунального некомерційного підприємства «Київський міський дитячий кардіологічний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України про посилення відповідальності за пошкодження майна
  • Про передачу товариству з обмеженою відповідальністю «СІНТЕЗ ПАРК» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі торговельного призначення на просп. Леся Курбаса, 6-Г у Святошинському районі міста Києва (239405735)
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕСТА1» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування торгово-виробничої будівлі на вул. Клеманській, 1/5 у Дарницькому районі міста Києва (675934328)
  • Про відмову громадянину Іщуку Костянтину Тарасовичу у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на вул. Божків Яр у Солом'янському районі міста Києва (763884018)
  • Про відмову громадянці Козиревій Анастасії Максимівни у наданні дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд біля вул. Старообухівської у Голосіївському районі міста Києва (772797014)
  • Про надання громадянину Кунаху Олександру Григоровичу дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у приватну власність для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд у пров. 3-му Садовому у Деснянському районі міста Києва (435016015)