Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 24.02.2021 №4 «Щодо забезпечення права викривача на конфіденційність та анонімність»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.06.2021 № 6 «Щодо забезпечення права викривача на отримання інформації»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 01.06.2022 № 8 «Щодо гарантій захисту трудових прав викривача»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.06.2023 № 2 «Щодо правового статусу викривача»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.08.2023 № 3 «Щодо отримання та розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 05.09.2022 № 143 «Про затвердження Інструкції з організації прийняття та забезпечення розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", що надходять до секретаріату Київської міської ради»

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 21.02.2022 № 22 «Про затвердження Положення щодо застосування у секретаріаті Київської міської ради механізмів заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
pdf

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень заступника міського голови – секретаря Київської міської ради Бондаренка В.В.
  • Про скасування статусу пам’ятки природи місцевого значення
  • Про внесення змін та доповнень до деяких рішень Київської міської ради
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7513/7554 «Про затвердження Міської цільової програми забезпечення готовності до дій за призначенням територіальної підсистеми міста Києва Єдиної державної системи цивільного захисту на 2024–2025 роки»
  • Про внесення змін до Порядку надання додаткових пільг та гарантій киянам – Захисникам, Захисницям України та деяким іншим категоріям осіб, затвердженого рішенням Київської міської ради від 20 лютого 2025 року №30/10497
  • Про внесення зміни до додатку до рішення Київської міської ради від 29 серпня 2024 року № 1806/9772 «Про організаційно-правові заходи, пов’язані з ефективним використанням та збереженням автомобільних доріг міста Києва»
  • Про звернення Київської міської ради до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо впровадження інноваційної податкової моделі «Вільна гривня»
  • Про деякі питання діяльності комунальної організації (установи, закладу) дошкільного навчального закладу № 206
  • Про організаційні питання, пов'язані з ефективним використанням і збереженням об’єктів благоустрою розташованих на території Труханового острову у Дніпровському районі м. Києва 
  • Про передачу АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ «УКРТЕЛЕКОМ» в оренду земельної ділянки для експлуатації та обслуговування будівлі опорно-підсилювальної станції №20 на просп. Романа Шухевича, 10б у Дніпровському районі міста Києва (455447814)