Відділ з питань служби в органах місцевого самоврядування

Посадові особи

Яременко Вікторія Василівна (Заступник начальника управління - начальник відділу)
Мужилко Олександр Олексійович (Заступник начальника відділу)
Садова Ганна Ярославівна (Головний спеціаліст)

Адреса і телефон

Адреса: Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 913 Телефон: 202-70-18 Факс: 202-72-29

Файли

Основні функції та напрямки роботи: 

Основними функціями Відділу є:

1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері трудових відносин та служби в органах місцевого самоврядування разом з відповідними структурними підрозділами секретаріату Київської міської ради, узагальнення практики роботи з кадрами, внесення пропозицій щодо її вдосконалення.

2. Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз кількісного та якісного складу посадових осіб місцевого самоврядування секретаріату Київської міської ради.

3.  Вивчення разом з іншими структурними підрозділами секретаріату Київської міської ради особистих професійних, ділових якостей осіб, які претендують на зайняття посад в секретаріаті Київської міської ради, попередження їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу та проходженням служби в органах місцевого самоврядування.

4. Розгляд відповідних документів кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування та подання їх на розгляд конкурсної комісії секретаріату Київської міської ради.

5. Здійснення організаційного забезпечення роботи конкурсної комісії секретаріату Київської міської ради для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад, оформлення протоколів її засідань

6. Підготовка відповідних документів про призначення (прийняття) на посади та звільнення з посад працівників секретаріату Київської міської ради.

7. Підготовка відповідних документів щодо присвоєння рангів посадовим особам місцевого самоврядування.

8. Організація стажування в секретаріаті Київської міської ради, здійснення контролю за його проведенням.

9. Проведення роботи з резервом кадрів секретаріату Київської міської ради, здійснення організаційно-методичного керівництва формуванням кадрового резерву.

10. Організація проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань та обов’язків.

11. Здійснення організаційного забезпечення роботи атестаційної комісії секретаріату Київської міської ради, оформлення протоколів засідання атестаційної комісії.

12. Участь в організаційних заходах щодо своєчасного подання посадовими особами місцевого самоврядування секретаріату Київської міської ради декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

13. Разом з іншими структурними підрозділами секретаріату Київської міської ради формування замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування секретаріату Київської міської ради.

14. Узагальнення потреб посадових осіб місцевого самоврядування у підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації, внесення відповідних пропозицій керівництву секретаріату Київської міської ради.

15. Організація роботи щодо проходження практики (стажування) здобувачів вищої освіти.

16. Обчислення загального стажу роботи та стажу служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років.

17. У межах компетенції підготовка документів про відрядження працівників секретаріату Київської міської ради.

18. Здійснення кадрового забезпечення помічників-консультантів народних депутатів України та помічників-консультантів депутатів Київської міської ради.

19. Видача та облік посвідчень працівникам секретаріату Київської міської ради та помічникам-консультантам депутатів Київської міської ради.

20. Оформлення та видача довідок з місця роботи помічникам-консультантам депутатів Київської міської ради.

21. Здійснення реєстрації розпоряджень заступника міського голови - секретаря Київської міської ради в інформаційно-телекомунікаційній системі “Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва” на базі системи електронного документообігу “АСКОД” та їх відповідної розсилки.

22. Підготовка та оформлення копій розпоряджень заступника міського голови - секретаря Київської міської ради та документів з кадрових питань.

23. Розгляд звернень громадян, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції Відділу.

24. Ведення діловодства в інформаційно-телекомунікаційній системі “Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва” на базі системи електронного документообігу “АСКОД”.

25. Здійснення заходів щодо забезпечення інформаційного наповнення у мережі Інтернет вебсайту Київської міської ради у межах компетенції Управління та Відділу.

26. Ведення кадрового обліку в комплексній інформаційно-аналітичній системі управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві (КІАС УФГД).

27. Розробка та участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів, що відносяться до компетенції Відділу.

28. Надання консультативної допомоги з питань управління персоналом, законодавства про працю та служби в органах місцевого самоврядування.

29. Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.

Розширений пошук

Графік роботи

Пн-Чт 09:00 - 18:00

Пт 09:00 - 16:45

Сб-Нд вихідний

обід 13:00 - 13:45