Управління забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування

Відділи

Посадові особи

Долгополова Юлія Михайлівна (Начальник управління)
Осадча Марина Владиславівна (Заступник начальника управління)
Фалєєва Ольга Ігорівна (Заступник начальника управління)

Адреса і телефон

Адреса: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, кім. 1007 – 1011
Телефон: 202-70-75

Файли

Основні функції та напрямки роботи: 

202-73-06 - запис  на прийом до голови постійної комісії проводиться щочетверга з 14:00 до 18:00. 

202-73-06 - запис бажаючих для участі у засіданні постійної комісії та для замовлення перепусток проводиться щопонеділка з 10:00 до 12:00.

202-73-09 - довідка щодо стану розгляду землевпорядної документації в Київраді проводиться щосереди.

 

Основними завданнями управління є:

1. Організаційне та інформаційне забезпечення діяльності постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування (далі – Постійна комісія) для оптимізації її діяльності та підвищення ефективності виконання покладених на неї повноважень.

2. Виконання доручень Київського міського голови, заступника міського голови - секретаря Київської міської ради, керуючого справами та голови Постійної комісії в межах компетенції Управління.

 

Основні функції  управління з питань містобудування, архітектури та землекористування:

1. Організаційне забезпечення підготовки проведення засідань Постійної комісії, скликаних у встановленому чинним законодавством порядку, та підготовка проектів протоколів засідань.

2. Організаційне забезпечення проведення підготовчих та робочих груп, створених Постійною комісією, а також підготовка проектів протоколів робочих груп (за дорученням голови робочої групи).

3. Забезпечення, в межах компетенції, інформаційної, організаційної допомоги депутатам – членам Постійної комісії та підготовка матеріалів, необхідних для належного виконання ними своїх депутатських обов’язків.

4. Участь у складанні плану роботи Постійної комісії за пропозиціями, наданими виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), та підготовці звіту її діяльності, а також підготовка звіту про роботу Управління.

5. Організаційне забезпечення у визначеному Регламентом Київської міської ради порядку передачі проектів рішень Київської міської ради (якщо Постійна комісія згідно з дорученням Київського міського голови чи заступника міського голови – секретаря Київської міської ради є профільною) на розгляд управління правового забезпечення діяльності Київської міської ради, інших постійних комісій, управління організаційного та документального забезпечення діяльності Київської міської ради, а також повернення проектів рішень Київської міської ради суб’єктам подання.

6. За дорученням голови Постійної комісії участь у підготовці проектів рішень Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування (якщо Постійна комісія згідно з дорученням Київського міського голови чи заступника міського голови – секретаря Київської міської ради є профільною) до другого читання.

7. Участь у забезпеченні демонстрації на екрані місця розташування відповідної земельної ділянки (кадастровий план) та фотофіксації її фактичного стану відповідно до матеріалів, наданих Департаментом земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), під час розгляду на засіданні Постійної комісії та пленарному засіданні сесії Київської міської ради земельних питань, а також демонстрації матеріалів, наданих Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), під час розгляду на засіданні Постійної комісії та пленарному засіданні сесії Київської міської ради питань містобудування та архітектури, доповідачем яких виступає голова Постійної комісії.

8. Надання у встановленому порядку інформації фізичним та юридичним особам в частині, що стосується повноважень Постійної комісії та Управління у Департаменті (Центрі) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також у телефонному режимі у визначений день. 

9. Організація особистого прийому головою Постійної комісії відповідно до графіка, затвердженого у встановленому порядку.

10. Інформаційне наповнення офіційного веб-сайту Київської міської ради в частині, що стосується Постійної комісії та Управління.

11. Діловодство та документальне забезпечення діяльності Управління та Постійної комісії відповідно до Інструкції з діловодства в Київській міській раді.

Розширений пошук

Графік роботи

Пн-Чт 09:00 - 18:00

Пт 09:00 - 16:45

Сб-Нд вихідний

обід 13:00 - 13:45