Управління планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Київської міської ради

Відділи

Посадові особи

Нарубалюк Ірина Петрівна (Начальник управління)
Прокопенко Тетяна Андріївна (Заступник начальника управління)
Дроздова Валентина Василівна (Заступник начальника управління - начальник відділу)
Сагайдак Яна Венедиктівна (Заступник начальника управління)

Адреса і телефон

Адреса: м.Київ, вул. Хрещатик, 36, кім 706, 707
Телефон: 202-79-07

Файли

Основні функції та напрямки роботи: 

Організація ведення бухгалтерського обліку та складання звітності фінансово-господарської діяльності секретаріату Київської міської ради відповідно до чинного законодавства.

Здійснення поточного контролю за: дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань; правильністю зарахування та використання власних надходжень бюджетної установи.

Забезпечення контролю за наявністю і рухом матеріальних цінностей та грошової готівки.

Здійснення обліку необоротних активів, матеріалів та малоцінних та швидкозношуваних предметів.

Проведення розрахунків по заробітній платі працівників секретаріату Київради, а також помічників-консультантів народних депутатів України, яка відшкодовується апаратом Верховної Ради України.

Проведення обліку розрахунків з організаціями та установами щодо забезпечення діяльності секретаріату Київської міської ради та депутатів Київської міської ради.

Вживання заходів щодо запобігання нестачам, розтратам, крадіжкам та зловживанням.

Забезпечення додержання касової і розрахункової дисципліни, контролю за правильністю використання фонду заробітної плати.

Опрацювання звернень депутатів Київради та підготовка розпоряджень Київського міського голови по Програмі про вирішення Київським міським головою та депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм, доручень виборців.

Розробка проектів рішень Київради, розпоряджень Київського міського голови та заступника міського голови – секретаря Київської міської ради стосовно фінансового забезпечення секретаріату Київради та інших питань в межах компетенції управління, участь в експертизі нормативно-правових актів.

Розробка кошторисної документації та контроль за її виконанням, при необхідності здійснення коригування.

Здійснення як головним розпорядником фінансування підпорядкованих організацій та забезпечення належного обліку зазначених операцій згідно з чинним законодавством.

Здійснення експертизи кошторисної та нормативної документації підпорядкованих організацій, при необхідності проведення її коригування.


Забезпечення своєчасного та у повному обсязі перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до відповідних бюджетів.

Забезпечення складання та передачі у відповідні строки до Державної казначейської служби України, Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту комунальної власності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Державної фіскальної служби України, Пенсійного фонду України, Фондів соціального страхування, Державної служби статистики України звітів про використання коштів та проведених нарахувань секретаріатом Київради.

Розробка штатного розпису секретаріату Київської міської ради та контроль за його дотриманням.

Забезпечення проведення роботи з навчання, підготовки та перепідготовки працівників управління.

Складання номенклатури справ управління, забезпечення контролю за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в архів.

Розширений пошук

Графік роботи

Пн-Чт 09:00 - 18:00

Пт 09:00 - 16:45

Сб-Нд вихідний

обід 13:00 - 13:45