Постійна комісія Київської міської ради з питань власності: Протоколи засідань

Протокол №51/186 від 24.12.2019 (оренда)
24.12.2019
pdfdoc docxdoc xlsxdoc
Протокол №49/184 від 17.12.2019
17.12.2019
pdfdoc docxdoc docxdoc
Протокол №50/185 від 17.12.2019 (оренда)
17.12.2019
pdfdoc docxdoc xlsxdoc
Протокол №47/182 від 03.12.2019
03.12.2019
pdfdoc docxdoc
Протокол №48/183 від 03.12.2019 (оренда)
03.12.2019
pdfdoc xlsxdoc docxdoc docxdoc
Протокол №45/180 від 19.11.2019
19.11.2019
pdfdoc docxdoc
Протокол №46/181 від 19.11.2019 (оренда)
19.11.2019
pdfdoc docxdoc xlsxdoc
Протокол №43/178 від 05.11.2019
05.11.2019
docxdoc pdfdoc
Протокол №44/179 від 05.11.2019 (оренда)
05.11.2019
pdfdoc docxdoc xlsxdoc
Протокол №44/179 від 05.11.2019 (оренда)
05.11.2019
pdfdoc docxdoc xlsxdoc

Розширений пошук

480
Прийнятих рішень
154
Рішень на розгляді
Контакти

Адреса: 01044, місто Київ, вул.Хрещатик, 36, кім. 1015 Телефон: 202-72-24, факс. 202-73-12 Електронна адреса: [email protected].

 

 
Прийом громадян головою постійної комісії Київської міської ради з питань власності проводиться за графіком: третій та четвертий вівторок кожного місяця з 14.00 до 16.00.
м. Київ, Пушкінська, 32, А,А тел.: 234-70-32.
Основні функції та напрям роботи

Постійна комісія Київської міської ради з питань власності вивчає, попередньо розглядає, бере участь у підготовці та готує проекти рішень Київської міської ради, надає висновки та рекомендації, здійснює контроль за виконанням рішень ради, її виконавчого органу з питань:

1) володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності (включаючи питання приватизації, управління, надання в оренду (суборенду), застави, страхування, концесії);

2) формування комунальної власності територіальної громади міста Києва (включаючи питання зарахування до комунальної власності закінчених будівництвом (реконструкцією) об'єктів комунального призначення);

3) захисту прав комунальної власності;

4) передачі об'єктів комунальної власності міста Києва під реконструкцію;

5) створення, реорганізації та ліквідації комунальних підприємств, установ та організацій;

6) обліку та реєстрації права власності на об'єкти нерухомого майна.