Первинні вкладки

Викривачі корупції

Викривач - фізична особа, яка за наявності переконання, що інформація є достовірною, повідомила про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон) іншою особою. (стаття 1 Закону)

Викривач самостійно визначає, які канали використовувати для повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону. Повідомлення має містити фактичні дані, що підтверджують можливе вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону, які можуть бути перевірені. (стаття 53-2 Закону)

Повідомлення про вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення, інших порушень Закону підлягає попередній перевірці у строк не більше десяти робочих днів. Викривачу надається детальна письмова інформація про результати попередньої перевірки за його повідомленням про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону у триденний строк з дня завершення відповідної перевірки.        (стаття 53-2 Закону)

Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону підлягає розгляду, якщо наведена у ньому інформація стосується конкретної особи, містить фактичні дані, які можуть бути перевірені. Анонімне повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону підлягає перевірці у строк не більше п'ятнадцяти днів від дня його отримання.     (стаття 53 Закону)

Викривач не несе юридичної відповідальності за повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону, поширення зазначеної у повідомленні інформації, незважаючи на можливе порушення таким повідомленням своїх службових, цивільних, трудових чи інших подібних обов'язків або зобов'язань. Повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону не може розглядатися як порушення умов конфіденційності, передбачених цивільним, трудовим або іншим договором (контрактом). Викривач звільняється від цивільно-правової відповідальності за шкоду або збитки, що стали результатом здійснення повідомлення про можливі факти корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону.  (стаття 53-8 Закону)

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 23.06.2020 № 5 «Щодо правового статусу викривача»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.07.2020 № 6 «Щодо надання викривачам безоплатної вторинної правової допомоги»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 14.07.2020 № 7 «Щодо особливостей перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або повязаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.10.2020 № 10 «Щодо правового статусу викривача у кримінальному провадженні»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.12.2020 № 11 «Щодо правового статусу викривача у провадженні про адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 18.06.2021 № 6 «Щодо забезпечення права викривача на отримання інформації»

Роз’яснення Національного агентства з питань запобігання корупції від 01.06.2022 № 8 «Щодо гарантій захисту трудових прав»

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”

Права та гарантії захисту викривачів відповідно до інших нормативно-правових актів

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 05.09.2022 № 143 «Про затвердження Інструкції з організації прийняття та забезпечення розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов`язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції", що надходять до секретаріату Київської міської ради»

Розпорядження заступника міського голови - секретаря Київської міської ради від 21.02.2022 № 22 «Про затвердження Положення щодо застосування у секретаріаті Київської міської ради механізмів заохочення викривачів та формування культури повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
pdf

Розширений пошук

  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік»
  • Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 12 грудня 2019 року № 451/8024 «Про затвердження Міської цільової програми забезпечення готовності до дій за призначенням територіальної підсистеми міста Києва Єдиної державної системи цивільного захисту на 2020-2023 роки»
  • Про звернення Київської міської ради до Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України про невідкладне вжиття заходів щодо повернення додаткової винагороди військовослужбовцям Збройних Сил України та співробітникам системи Міністерства внутрішніх справ України на період дії воєнного стану
  • Про звернення Київської міської ради до Міжнародного олімпійського комітету щодо недопущення до участі в Олімпійських іграх спортсменів із російської федерації та республіки білорусь