У Києві пропонують усунути з публічного простору столиці ще 6 об’єктів, пов’язаних з історією та культурою росії та срср

Tool items

Міжвідомча робоча група «Про організаційно-правові заходи щодо усунення пам’ятних об’єктів, пов’язаних з історією та культурою росії та срср, з публічного простору міста Києва» розглянула черговий перелік об’єктів, які пропонують повністю або частково демонтувати. Про це повідомила голова комісії, депутатка Київської міської ради, заступниця голови КМДА Ганна Старостенко.

За її інформацією, фахівці пропонують усунути ще шість об’єктів: пам’ятники Михайлу Булгакову та Дмитру Мануїльському, символічний знак «Київ – місто-герой» (із зображенням п’ятикутної зірки), пам’ятний камінь на честь 100-ліття Леніна, меморіальні дошки Петру Чайковському та з написом «У цьому будинку в період німецько-фашистської окупації (1941-1943 рр.) провадив роботу підпільний Шевченківський райком КП(б)У м. Києва».

Також підтримано рішення щодо збереження 7 окремих об’єктів із вилученням елементів радянської ідеології чи російської символіки з умовою корекції текстів або композицій.

«Декомунізація та дерусифікація є одними з ключових напрямів культурної політики столиці. Ми створюємо сучасний міський простір, який відображає історичну правду і підтримує національну ідентичність України. Радянські імперські символи мають бути повністю усуненні з публічного простору столиці. Необхідно розширювати перелік таких об’єктів до повного очищення міста», – наголосила Ганна Старостенко.

Директор Департаменту територіального контролю міста Києва Михайло Буділов підкреслив, що на сьогодні, згідно з відповідним Переліком, уже прибрано близько половини пам’ятних об’єктів, пов’язаних з історією та культурою росії та срср, що підлягають усуненню з публічного простору міста. Але цей процес уповільнює відсутність достовірної інформації про балансоутримувачів.

«Це суттєво ускладнює ухвалення рішень щодо демонтажу чи корекції. Є випадки, коли достеменно невідомо, хто саме є балансоутримувачем такого обʼєкта. Тому ми звертаємося з офіційними запитами щодо надання інформації до райдержадміністрацій та інших державних структур. Нам необхідно отримати конкретні відповіді із зазначенням балансоутримувачів. Відсутність точної інформації уповільнює процес», – констатував Михайло Буділов.

Напрацьовані рекомендації будуть оформлені у проєкт рішення та винесені на розгляд найближчої сесії Київської міської ради.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін до Міської цільової програми забезпечення житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14 липня 2022 року № 4889/4930
  • Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Київський міський консультативно-діагностичний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про затвердження програми посилення інституційної спроможності місцевого самоврядування та залучення громади до прийняття рішень в місті Києві на 2025 – 2027 роки
  • Про внесення змін до міської цільової програми «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров’я столиці» на 2024 – 2025 роки
  • Про збереження функціоналу, зовнішнього вигляду та цілісності єдиного майнового комплексу «Житній ринок»
  • Про заходи щодо підвищення ефективного забезпечення домедичної допомоги в дитячо-юнацьких спортивних школах комунальної форми власності в місті Києві 
  • Про внесення змін до плану діяльності Київської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів на 2025 рік, затвердженого рішенням Київської міської  ради від 12 грудня 2024 року  № 484/10292 
  • Про надання комунальному підприємству  виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» згоди на списання майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва 
  • Про розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій