Зовнішня реклама — інструмент нашої стійкості у інформаційній війні

Tool items

Оператори зовнішньої реклами у Києві з перших днів долучилися до інформаційної кампанії з розміщення повідомлень на бігбордах, сітілайтах та інших рекламних конструкціях. Основні наративи стосувались стійкості, непереможності України й активного супротиву окупаційних військ. Із перших днів війни і досі Київ розміщує актуальні сюжети на своїх носіях.

«Зовнішня реклама у Києві доносить важливі меседжі Збройних Сил України, Міністерства оборони, Cлужби безпеки України, добровольчих батальйонів. Для людей важливо, що вони бачать на вулицях, це мотивує, надихає, допомагає боротися і наближає Україну до перемоги. Соціальна реклама допомагає людям триматися, бачити своїх, допомагає вірити в Україну. Я хочу подякувати операторам, які з перших днів війни стали до лав інформаційних військ, ми працюємо з ними в чіткій координації і формуємо наше інформаційне поле», — розповіла начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
Для підтримки України у світі соціальна реклама також дуже важлива. Як і переклад соціальної реклами іншими мовами.

«На київських вулицях розміщені також і заклики до НАТО закрити небо над Україною. Це — найнеобхідніше зараз прохання до міжнародної спільноти, адже найбільше руйнувань і жертв серед цивільного населення ми отримуємо саме через ракетні та авіаудари. Через увагу журналістів та блогерів меседжи активно розповсюджуються в соціальних мережах, потрапляють на шпальти та в новини закордонних ЗМІ. Це допомагає впливати на громадську думку закордоном, робити нові інформаційні приводи, і впливати на світових політиків, аби вони нарешті наважились на такий важливий для України крок», — пояснила Оксана Поліщук.

Вона наголосила, що столиця однією з перших активізувалась у полі інформаційного спротиву.

«Ми пишаємось, що у столиці, та й у всій Україні, рекламні носії вказують «напрямок руху» окупантам, інформують про громадянську усвідомленість у супротиві, а також підтримують добровольців і Збройні Сили України, підвищують спільний бойовий дух і киян, і українців», — сказала Оксана Поліщук.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо термінового вирішення питань у сфері охорони культурної спадщини
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 13 липня 2023 року № 6903/6944 «Про зміну типу та найменування Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військовою-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва»
  • Про перейменування вулиці Вузівської у Солом’янському районі міста Києва
  • Про продовження дії міської цільової програми з організації військової служби, виконання військового обов’язку, мобілізаційної підготовки і територіальної оборони у місті Києві «Захисник Києва» на 2022‒2024 роки» на 2025 рік та внесення змін до рішення Київської міської ради від 20 січня 2022 року № 4175/4216 «Про затвердження міської цільової
  • Про перейменування вулиці Генерала Наумова у Святошинському районі міста Києва