Віталій Кличко презентував концепцію транспортної та паркувальної політики столиці: Єдиним вирішенням проблеми транзиту через столицю є будівництво Київської окружної дороги

Tool items

Єдиним вирішенням проблеми транзитного транспорту, що прямує через столицю, є будівництво Київської окружної дороги. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час презентації основних напрямів концепції транспортної та паркувальної політики Києва.

«Велике навантаження на транспортну інфраструктуру Києва створює транзитний транспорт. За даними наших камер, учора Києвом проїхали 4 тисячі 611 вантажних авто. Якщо поставити їх у ряд – це ланцюг приблизно на 92 кілометри. – Як відстань від Києва, наприклад, до Білої Церкви. Це дуже перенавантажує дороги столиці, наші мости. Бо основний транзитний транспорт через річку Дніпро їде саме через Київ. Найближчий альтернативний міст знаходиться аж в Каневі, – сказав Віталій Кличко. – Місто давно говорить, що єдиним вирішенням проблеми транзиту є будівництво Київської окружної дороги. Щоб транспорт не прямував через столицю, ускладнюючи трафік і руйнуючи дороги. Уряд пообіцяв побудувати Київську окружну дорогу до 2025 року. Це – відповідальність держави і її зобов’язання. Ми готові максимально сприяти і допомагати, бо від транзитного транспорту потерпають дороги столиці, кияни, які стоять у заторах, стан екології в місті», – підкреслив мер Києва.

Щоб поліпшити ситуацію, міська влада продовжує працювати над добудовою Великої кільцевої дороги. Так, до кінця року планують відкрити автосполучення новою ділянкою Великої кільцевої від проспекту Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської та транспортною розв’язкою на вулиці Богатирській. Це суттєво розвантажить частину вулиць в місті.

«Ми розуміємо, що без розбудови автошляхів навколо багатомільйонного міста ми не вирішимо проблеми великого навантаження на дороги в столиці», – наголосив Віталій Кличко.

Також однією з причин заторів у столиці є недостатня на таке число автомобілів кількість мостів. Зокрема, через річку Дніпро. Та й їхній стан бажає кращого.

«Більшість столичних мостів не бачили оновлення по 40-50 років. І нам сьогодні доводиться вирішувати цю проблему. Ми оновили міст через Русанівську протоку, ремонтуємо Південний міст, оголосили тендер на проектування реконструкції мосту Патона. У кінці цього року плануємо відкрити автосполучення з правого на лівий берег Подільсько-Воскресенським мостовим переходом, – сказав Віталій Кличко. – Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – це масштабний комплекс об’єктів загальною протяжністю 10 км. Роботи там продовжаться і наступного року. – Ми з’єднаємо міст з вулицею Оноре де Бальзака та Троєщиною. А потім – з вулицею Алішера Навої на Воскресенці», – зазначив Віталій Кличко.

Варто зауважити, що в 2015 році на дороги Києва щодня виїжджали майже 620 тисяч авто. А сьогодні муніципальні камери фіксують на автошляхах міста близько 1 мільйона 60 тисяч автомобілів щодня. Із них тільки 60% – автівки киян, 30% – авто мешканців передмістя, які працюють у Києві. І ще 10% – це транзитний транспорт, що прямує через столицю.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Порайка А.М.
  • Про звернення Київської міської ради до Комплексу відпочинку «Пуща-водиця» Державного управління справами щодо відмови від права постійного користування на земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:78:318:0003 на вул. Вишгородська, 150 у Оболонському районі міста Києва
  • Про зміну назви комунального підприємства «ЛІК» м. Києва» та реорганізацію шляхом приєднання комунального підприємства «МІСЬКИЙ МАГАЗИН» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 20 січня 2022 року № 4175/4216 «Про затвердження міської цільової програми з організації військової служби, виконання військового обов’язку, мобілізаційної підготовки і територіальної оборони у місті Києві «Захисник Києва» на 2022-2024 роки»
  • Про поновлення приватному акціонерному товариству «АГРОФІРМА «ТЕПЛИЦІ УКРАЇНИ» договору оренди земельної ділянки від 07 серпня 2006 року № 75-6-00299 (зі змінами) на вул. Берковецькій, 6 у Святошинському районі м. Києва (507105232, 710909043)
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 29 лютого 2024 року № 7912/7953 «Про зміну типу та найменування деяких закладів загальної середньої освіти Оболонського району міста Києва»
  • Про поновлення приватному акціонерному товариству «Київрибгосп» договору оренди земельної ділянки від 23 травня 2008 року № 79-6-00622 (зі змінами) для будівництва експлуатації та обслуговування офісних та торгово-розважальних комплексів з об’єктами соціального та оздоровчого призначення на вул. Промисловій, 4 у Голосіївському районі м. Києва (
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОБОЛОНЬ ПРОПАН БУТАН» земельної ділянки в оренду для експлуатації об'єктів дорожнього сервісу на вул. Богатирській, 13, 13Ж в Оболонському районі міста Києва (615813951)
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОЛИЦЯ СП» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування об'єктів дорожнього сервісу на шосе Столичне, 23 у Голосіївському районі міста Києва (241509892)
  • Про надання Комунальному підприємству «Святошинське лісопаркове господарство» земельної ділянки у постійне користування для збереження та використання земель природно-заповідного фонду на території 94 кварталу Святошинського лісництва у Святошинському районі міста Києва (582644475)