Нові правила розміщення зовнішньої реклами: 5 форматних зон і зменшення реклами на 75%

Нові правила розміщення зовнішньої реклами: 5 форматних зон і зменшення реклами на 75%

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці.

Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.

“Питання захаращеності міста рекламними конструкціями стоїть гостро роками. Нарешті воно врегульоване і вже незабаром ситуація, що склалася з цим візуальним шумом, який не тільки «ріже» око всім киянам, а й часто негативно впливає на безпеку автомобілістів і пішоходів, буде врегульована. Реалізація цього рішення дозволить скоротити кількість наземних рекламних засобів на 74-75%. До 3000 дозволів втрачають дію до кінця цього року”, - зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Особливу увагу в проекті Концепції розміщення зовнішньої реклами Києва приділено безпеці пішоходів та водіїв. Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.

“У зв’язку з тим, що місць для розміщення реклами в столиці значно поменшає, ми пропонуємо операторам рекламного бізнесу альтернативу. Відтепер, згідно з новими правилами, елементами об’єктів благоустрою, що використовуються як рекламоносії, вважаються: урна, лавочка, громадська вбиральня та собача вбиральня. Тобто оператори ринку зможуть розміщувати там свою рекламу. Ці елементи благоустрою можуть бути встановлені, в тому числі, й самими представниками рекламного бізнесу. Головна вимога до таких елементів – вони не повинні перешкоджати вільному руху пішоходів”, - зазначив депутат Київради Олесь Маляревич.

Нові правила включають, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів. Крім того, для кожного формату рекламного засобу визначено власний радіус «впливу», на який не може накладатися зона розташування іншого формату.

Рішення підтримали 85 депутатів. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень заступника міського голови – секретаря Київської міської ради Бондаренка В.В.
  • Про скасування статусу пам’ятки природи місцевого значення
  • Про внесення змін та доповнень до деяких рішень Київської міської ради
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 07 грудня 2023 року № 7513/7554 «Про затвердження Міської цільової програми забезпечення готовності до дій за призначенням територіальної підсистеми міста Києва Єдиної державної системи цивільного захисту на 2024–2025 роки»
  • Про внесення змін до Порядку надання додаткових пільг та гарантій киянам – Захисникам, Захисницям України та деяким іншим категоріям осіб, затвердженого рішенням Київської міської ради від 20 лютого 2025 року №30/10497
  • Про внесення змін до міської цільової програми «Запобігання та протидія домашньому насильству та/або насильству за ознакою статі на 2025 – 2027 роки» 
  • Про  затвердження Статуту Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Дніпровського району міста Києва»
  • Про скасування рішень постійної комісії Київської міської ради з питань власності та регуляторної політики та включення до Переліку другого типу частини нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади міста Києва
  • Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №10» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін  до Порядку організації та проведення недержавних масових заходів релігійного, культурно-просвітницького, спортивного, видовищного та іншого характеру в місті Києві