5 форматних зон: у Київраді обговорюють Концепцію розміщення зовнішньої реклами міста

КМДА

Tool items

5 форматних зон: у Київраді обговорюють Концепцію розміщення зовнішньої реклами міста

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати обговорили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці. 

Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четверті зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста. 

Після обговорень із громадськістю, нульову та першу форматну зону заплановано збільшити.

“До нульової форматної зони ми додали парки, сквери, окремі алеї та вулиці підвищеної небезпеки. Збільшення першої зони було обумовлено тим, що раніше до неї не були включені території, які є історико-культурними пам'ятками — це і наш стародавній Поділ, район вокзалу, Паньківщина, Печерськ. Таке розмежування сприятиме збереженню національної та культурної спадщини, звільнення її від рекламних конструкцій, реалізації принципу: чим ближче до історичного центру міста, тим менша площа рекламного засобу”, - говорить начальник відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) Наталія Гончарова. 

Особливу увагу в проекті Концепції розміщення зовнішньої реклами Києва приділено безпеці пішоходів та водіїв. Адже рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху, та не мають відволікати увагу водіїв. Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів та ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів. 

“Мета реклами — привернути увагу. В ситуації з водіями це означає відволікти увагу від обстановки на дорозі. Місця концентрації дорожньо-транспортних пригод — це перехрестя і дорожні розв'язки, там де якраз накопичено велику кількість рекламних конструкцій, тому що це місце, де водій зупиняється і може звернути увагу на рекламу. Ми маємо змінити такій підхід, наша мета — підвищити рівень безпеки і змінити зовнішній вигляд міста”, — зазначає заступник голови КМДА Олексій Резніков. 

Депутати транспортної комісії взяли до розгляду проект рішення відповідної Концепції та доручили Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) протягом 7 днів, у вигляді порівняльної таблиці, узагальнити всі пропозиції які надійдуть протягом цього часу та обговорити їх в рамках робочої наради. Потім всі зміни розглядатиме постійна комісія Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України щодо підтримки проєкту Закону України №11161 «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та державний реєстр майна,
  • Про звернення Київської міської ради до Кабінету міністрів України та Міністерства оборони України щодо збільшення обсягів бронювання військовозобов’язаних працівників КАРС «Київська служба порятунку»
  • Про затвердження змін до Порядку часткового відшкодування вартості незалежних джерел електричної енергії, які придбані об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами, обслуговуючими кооперативами, юридичними особами, основний вид діяльності яких 81.10 «Комплексне обслуговування об'єктів», та
  • Про внесення змін до міської цільової програми «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров’я столиці» на 2024–2025 роки
  • Про внесення змін до міської цільової програми «Громадське здоров'я» на 2022 - 2025 роки
  • Про надання ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІТ-УКРАЇНА» дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для розміщення, обслуговування лінійних об'єктів енергетичної, транспортної інфраструктури на вул. Римській (Римського-Корсакова) у Голосіївському районі міста Києва (340159792)
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БКМ АУДИТ» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування будівель торгівлі на вул. Миколи Кибальчича, 15-В у Дніпровському районі міста Києва (404395847)
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІГА ЛТД» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування будівель торгівлі на вул. Миколи Кибальчича, 15-Г у Дніпровському районі міста Києва (606053994)
  • Про надання ОБ'ЄДНАННЮ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ «БАЖАНА 30» земельної ділянки в постійне користування для експлуатації та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури на просп. Бажана Миколи, 30 у Дарницькому районі міста Києва (523044138)
  • Про укладення на новий строк з гаражно - будівельним кооперативом «ВИГУРІВЩИНА – 4» договору оренди земельної ділянки від 16 квітня 2021 року № 332 для експлуатації та обслуговування гаражів на перетині вулиць Милославської та Електротехнічної у Деснянському районі м. Києва (531805882)