5 форматних зон: у Київраді обговорюють Концепцію розміщення зовнішньої реклами міста

КМДА

Tool items

5 форматних зон: у Київраді обговорюють Концепцію розміщення зовнішньої реклами міста

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати обговорили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці. 

Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четверті зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста. 

Після обговорень із громадськістю, нульову та першу форматну зону заплановано збільшити.

“До нульової форматної зони ми додали парки, сквери, окремі алеї та вулиці підвищеної небезпеки. Збільшення першої зони було обумовлено тим, що раніше до неї не були включені території, які є історико-культурними пам'ятками — це і наш стародавній Поділ, район вокзалу, Паньківщина, Печерськ. Таке розмежування сприятиме збереженню національної та культурної спадщини, звільнення її від рекламних конструкцій, реалізації принципу: чим ближче до історичного центру міста, тим менша площа рекламного засобу”, - говорить начальник відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) Наталія Гончарова. 

Особливу увагу в проекті Концепції розміщення зовнішньої реклами Києва приділено безпеці пішоходів та водіїв. Адже рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху, та не мають відволікати увагу водіїв. Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів та ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів. 

“Мета реклами — привернути увагу. В ситуації з водіями це означає відволікти увагу від обстановки на дорозі. Місця концентрації дорожньо-транспортних пригод — це перехрестя і дорожні розв'язки, там де якраз накопичено велику кількість рекламних конструкцій, тому що це місце, де водій зупиняється і може звернути увагу на рекламу. Ми маємо змінити такій підхід, наша мета — підвищити рівень безпеки і змінити зовнішній вигляд міста”, — зазначає заступник голови КМДА Олексій Резніков. 

Депутати транспортної комісії взяли до розгляду проект рішення відповідної Концепції та доручили Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) протягом 7 днів, у вигляді порівняльної таблиці, узагальнити всі пропозиції які надійдуть протягом цього часу та обговорити їх в рамках робочої наради. Потім всі зміни розглядатиме постійна комісія Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Порайка А.М.
  • Про звернення Київської міської ради до Комплексу відпочинку «Пуща-водиця» Державного управління справами щодо відмови від права постійного користування на земельну ділянку з кадастровим номером 8000000000:78:318:0003 на вул. Вишгородська, 150 у Оболонському районі міста Києва
  • Про зміну назви комунального підприємства «ЛІК» м. Києва» та реорганізацію шляхом приєднання комунального підприємства «МІСЬКИЙ МАГАЗИН» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 20 січня 2022 року № 4175/4216 «Про затвердження міської цільової програми з організації військової служби, виконання військового обов’язку, мобілізаційної підготовки і територіальної оборони у місті Києві «Захисник Києва» на 2022-2024 роки»
  • Про поновлення приватному акціонерному товариству «АГРОФІРМА «ТЕПЛИЦІ УКРАЇНИ» договору оренди земельної ділянки від 07 серпня 2006 року № 75-6-00299 (зі змінами) на вул. Берковецькій, 6 у Святошинському районі м. Києва (507105232, 710909043)
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 13.07.2023 № 6880/6921 «Про затвердження переліку об’єктів, що підлягають усуненню із публічного простору міста Києва»
  • Про застосування статті 50 Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04.11.2021 № 3135/3176 до рішення Київської міської ради від 05.10.2023 № 7125/7166 «Про затвердження Порядку проведення в місті Києві конкурсів з визначення проєктів, розроблених інститутами громадянського суспільства, для реалізації
  • Про зміну типу та найменування деяких закладів загальної середньої освіти Печерського району міста Києва
  • Про застосування статті 50 Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04.11.2021 № 3135/3176 до рішення Київської міської ради від 05.10.2023 № 7124/7165 «Про затвердження Порядку проведення в місті Києві електронних консультацій з громадськістю та вивчення громадської думки в електронній формі щодо
  • Про створення комунального підприємства «Муніципальне управління побутовими відходами» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)