Володимир Бондаренко: Місто не виділяло додаткових коштів на добудову Подільсько-Воскресенського мосту. Фінансування будівництва наразі не відбувається взагалі, а у бюджеті відображено кошти дорожньої субвенції з державного бюджету

Tool items

З бюджету міста Києва не виділяли додаткових коштів на добудову Подільсько-Воскресенського мосту. Фінансування будівництва наразі не здійснюється взагалі, а у змінах до бюджету Києва відображено кошти дорожньої субвенції, погоджені державою ще на початку року.

Про це зазначив заступник міського голови – секретар Київської міської ради Володимир Бондаренко. 

За словами Володимира Бондаренка, у грудні 2021 року Київська міська рада затвердила бюджет Києва на 2022 рік, передбачивши кошти на будівництво Подільського мостового переходу – 1,07 млрд грн, у тому числі за рахунок дорожньої субвенції – 0,682 млрд грн – на рівні минулорічного погодженого обсягу. 

«У січні 2022 року Укравтодор погоджує Київській міській державній адміністрації розподіл коштів дорожньої субвенції, у тому числі на будівництво Подільського мостового переходу – 0,815 млрд грн. Ця сума не змінювалась ані в червні, ані у вересні 2022 року», – розповів заступник міського голови – секретар Київської міської ради.

Володимир Бондаренко зазначив, що в жовтні 2022 року Київська міська рада привела показники бюджету Києва відповідно до погоджених Укравтодором показників, відобразивши у кошторисі міста кошти на будівництво Подільського мостового переходу – 1,20 млрд грн, у тому числі за рахунок дорожньої субвенції – 0,815 млрд грн.

«Із початку 2022 року до бюджету міста Києва надійшло 0,285 млрд грн дорожньої субвенції. При цьому, 0,260 млрд грн з них – на капітальні видатки. З 24 лютого капітальні видатки за рахунок дорожньої субвенції не фінансувались. І до кінця 2022 року фінансування капітальних видатків за рахунок дорожньої субвенції не очікується. За цих умов Київська міська державна адміністрація погодила із Укравтодором перерозподіл отриманих вже 0,260 млрд грн дорожньої субвенції на поточний ремонт доріг, а не на капітальні видатки. Відповідно до статті 103-1 Бюджетного кодексу України дорожня субвенція може бути використана тільки на дороги. Інше використання на будь-які «пріоритетні цілі» заборонено, тобто буде підставою для кримінальної відповідальності», – наголосив заступник міського голови – секретар Київської міської ради.

Володимир Бондаренко додав, що заяви про виділення додаткових коштів з бюджету міста Києва не відповідають дійсності та є маніпулятивними.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про звернення Київської міської ради до Кабінету Міністрів України щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27.01.2023 № 76 «Деякі питання реалізації положень Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час».
  • Про внесення змін та доповнень до Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04.11.2021 № 3135/3176 та Положенням про постійні комісії Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 29.02.2024 № 7796/7837
  • Про затвердження Угоди про підготовку кредитного фінансування
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 20 січня 2022 року № 4175/4216 «Про затвердження міської цільової програми з організації військової служби, виконання військового обов’язку, мобілізаційної підготовки і територіальної оборони у місті Києві «Захисник Києва» на 2022‒2024 роки»
  • Про присвоєння звання «Почесний громадянин міста Києва» у 2024 році
  • Про внесення змін та доповнень до Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04.11.2021 №3135/3176 та Положення про постійні комісії Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 29.02.2024 № 7796/7837
  • Про внесення змін до Порядку здійснення компенсації за послуги у сфері фізичної культури та спорту, які надаються спортивними клубами міста Києва
  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України щодо підтримки проєкту Закону України №11161 «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та державний реєстр майна,
  • Про звернення Київської міської ради до Кабінету міністрів України та Міністерства оборони України щодо збільшення обсягів бронювання військовозобов’язаних працівників КАРС «Київська служба порятунку»
  • Про затвердження змін до Положення про багатофункціональну електронну картку «Муніципальна картка «Картка киянина»