Київ планує виділити 83,4 млрд грн на розвиток транспортної інфраструктури протягом 5 наступних років

Tool items

Київ планує виділити 83,4 млрд грн на розвиток транспортної інфраструктури протягом 5 наступних років 

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки.

Програма спрямована на розвиток сталої мобільності, тобто зосереджується на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту. У той час як раніше значну увагу приділяли лише розбудові нових автошляхів та автомобілецентризму. Зокрема визначено такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху: маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, індивідуальний транспорт, що рухається, індивідуальний транспорт, що стоїть.
Пріоритет надаватимуть розвитку електротранспорту, у планах об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі. 

«У цій програмі ми не просто декларуємо, а по кроках деталізували новий принцип організації простору: не місто для машин, а місто для людей. І чим менш мобільний учасник руху, тим більше переваг він повинен мати. У такій системі координат  буде розвиватися громадський транспорт: оновлення рухомого складу, будівництво метро на Виноградар і на Троєщину, створення зручних пересадочних вузлів з міською електричкою», – наголосив голова постійної комісії Київради з питань транспорту Олексій Окопний. 
Окрім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів. Також у програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену. 

«Загальний бюджет програми, розрахованої на п’ять років, складає 83,4 м млрд грн. Більшу частину – 76,1 млрд – фінансуватиме місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, а також від інвесторів та кредиторів.  Значну увагу, традиційно, буде приділено капітальному ремонту столичних автошляхів. Також будемо встановлювати квоти на паркомісця у центрі та підвищуватимемо комфорт громадського транспорту. Це мотивуватиме киян відмовлятися від власних автівок», - зазначив виконувач обов’язків директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА) Іван Шпильовий.

Окрім того, в рамках розвитку міського громадського транспорту місто має до 2023 року закупити понад чотири сотні одиниць трамваїв, тролейбусів та електробусів.

Програму підтримали 69 депутатів Київради.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про здійснення місцевого запозичення до бюджету міста Києва шляхом залучення кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку у 2024 році
  • Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024–2026 роки
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік»
  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення гідної оплати праці педагогічним та науково-педагогічним працівникам
  • Про деякі питання, пов’язані із підтримкою суб’єктів господарювання міста Києва на період дії правового режиму воєнного стану