Київ планує виділити 83,4 млрд грн на розвиток транспортної інфраструктури протягом 5 наступних років

Tool items

Київ планує виділити 83,4 млрд грн на розвиток транспортної інфраструктури протягом 5 наступних років 

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили міську цільову програму розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки.

Програма спрямована на розвиток сталої мобільності, тобто зосереджується на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту. У той час як раніше значну увагу приділяли лише розбудові нових автошляхів та автомобілецентризму. Зокрема визначено такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху: маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, індивідуальний транспорт, що рухається, індивідуальний транспорт, що стоїть.
Пріоритет надаватимуть розвитку електротранспорту, у планах об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі. 

«У цій програмі ми не просто декларуємо, а по кроках деталізували новий принцип організації простору: не місто для машин, а місто для людей. І чим менш мобільний учасник руху, тим більше переваг він повинен мати. У такій системі координат  буде розвиватися громадський транспорт: оновлення рухомого складу, будівництво метро на Виноградар і на Троєщину, створення зручних пересадочних вузлів з міською електричкою», – наголосив голова постійної комісії Київради з питань транспорту Олексій Окопний. 
Окрім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів. Також у програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену. 

«Загальний бюджет програми, розрахованої на п’ять років, складає 83,4 м млрд грн. Більшу частину – 76,1 млрд – фінансуватиме місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, а також від інвесторів та кредиторів.  Значну увагу, традиційно, буде приділено капітальному ремонту столичних автошляхів. Також будемо встановлювати квоти на паркомісця у центрі та підвищуватимемо комфорт громадського транспорту. Це мотивуватиме киян відмовлятися від власних автівок», - зазначив виконувач обов’язків директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА) Іван Шпильовий.

Окрім того, в рамках розвитку міського громадського транспорту місто має до 2023 року закупити понад чотири сотні одиниць трамваїв, тролейбусів та електробусів.

Програму підтримали 69 депутатів Київради.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Порайка А.М.
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 20 січня 2022 року № 4175/4216 «Про затвердження міської цільової програми з організації військової служби, виконання військового обов’язку, мобілізаційної підготовки і територіальної оборони у місті Києві «Захисник Києва» на 2022-2024 роки»
  • Про запровадження щорічного міського конкурсу «Мистецькі Горизонти»
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік»
  • Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024–2026 роки
  • Про застосування статті 50 Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04.11.2021 № 3135/3176 до рішення Київської міської ради від 05.10.2023 № 7124/7165 «Про затвердження Порядку проведення в місті Києві електронних консультацій з громадськістю та вивчення громадської думки в електронній формі щодо
  • Про створення комунального підприємства «Муніципальне управління побутовими відходами» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про реорганізацію вечірньої середньої школи ІІ-ІІІ ступенів № 4 м. Києва шляхом приєднання до Ліцею № 176 імені Мігеля де Сервантеса Сааведри Дніпровського району м. Києва
  • Про включення до Переліку першого типу частини нежитлової будівлі комунальної власності територіальної громади міста Києва
  • Про визнання таким, що втратило чинність рішення Київської міської ради від 27 жовтня 2022 року № 5481/5522 «Про деякі питання реалізації рішення Київської міської ради від 18 червня 2009 року № 627/1683 «Про деякі питання реалізації Закону України «Про житловий фонд соціального призначення» в умовах воєнного стану