Tool items
Із понеділка, 2 травня, сервісні центри «Центру комунального сервісу» відновлюють особистий прийом споживачів ще в 8 районах Києва.
Нещодавно відновили роботу два центри у Дніпровському та Шевченківському районах міста, тож відтепер, в усіх районах столиці можна буде за попереднім записом отримати консультації фахівців. Про це повідомляють у ЦКС.
У концерні зазначають, що все більше громадян повертаються додому і звертаються для вирішення питань, що пов’язані з нарахуванням та оплатою за житлово-комунальні послуги з початку введення воєнного стану.
Нагадаємо, через початок повномасштабного російського вторгнення задля безпеки споживачів та співробітників з 24 лютого прийом громадян в усіх сервісних центрах припинився, проте робота сайту, call-центру та інших дистанційних каналів зв’язку продовжувалася.
Зараз отримати необхідну допомогу та консультацію споживачі можуть не виходячи з дому або перебуваючи за кордоном, звернувшись до фахівців через діючі канали обслуговування:
(044) 247-40-40 – сall-центр: для консультацій та передачі показників лічильників;
0 (800) 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
стаціонарні номери телефонів та Skype для передачі показників лічильників за посиланням;
месенджер у Facebook – для консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
Skype – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;
сервіс «зворотний зв’язок» – для оперативних консультацій;
розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
особистий кабінет – для оплати в онлайн-режимі та передачі показників лічильників;
розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку.
Для вирішення питань, пов’язаних з укладенням договорів на послуги та реструктуризацію заборгованості, отримання довідок та завірених копій документів, – з травня можна записатися на особистий прийом до фахівців сервісних центрів за адресами:
просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
вул. Миропільска, 13-А (Дніпровський р-н);
просп. Героїв Сталінграду (Оболонський р-н);
Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
б-р Вернадського, 63-А (Святошинський р-н);
вул. Я. Коласа, 15-Б (Святошинського р-н);
вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).
Особистий прийом здійснюватиметься з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30. Запис на прийом буде відкрито з травня на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.
Працівники центрів поінформовані про найближчі укриття та сховища, і, у разі оголошення повітряної тривоги у місті, вони підкажуть, як швидко до них дістатися.