Tool items
Депутатська фракція Блоку Віталія Кличка подасть на пленарне засідання Київради 13.03.2008 40 депутатських запитів та 4 проекти рішень з найболючіших питань міського господарства. У той час, коли завдяки діям оточення Л. Черновецького Київрада вимушено не працювала понад місяць, а діяльність практично всієї вертикалі місцевого самоврядування столиці була паралізована, життя у місті не зупинялося ні на хвилину. Більше, до депутатської фракції Блоку Віталія Кличка у геометричній прогресії збільшилась кількість звернень громадян та юридичних організацій. Підготовлені депутатські запити стосуються питань землекористування, житлово-комунального господарства, транспорту, соціального захисту обездолених громадян. Більшість запитів адресовані Київському міському голові, оскільки саме у його компетенції як голови виконавчого органу міської ради вирішення багатьох питань життєдіяльності міста. Крім цього, депутатська фракція Блоку Віталія Кличка звертається до правоохоронних органів, аби останні дали оцінку черговим неправомірним діям міської влади щодо виділення земельних ділянок та оборудок із комунальною власністю столиці. | ||
Депутатські запити, подані Блоком Віталія Кличка на пленарне засідання 13 березня 2008 року | ||
адресат |
тема |
короткий виклад |
Голові постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту та зв’язку – генеральному директору комунального підприємства «Київпастранс» Ламбуцькому М.М. |
1. Щодо собівартості перевезень пасажирів міським транспортом в звичайному режимі та в режимі маршрутного таксі |
Знаючи, що КП «Київпастранс» також здійснює перевезення пасажирів на міських маршрутах окрім звичайного режиму у режимі маршрутного таксі, просимо Вас надати наступну інформацію: 1. Собівартість перевезення одного пасажира автобусом великої місткості та автобусом малої місткості в звичайному режимі (грн.). 2. Собівартість перевезення одного пасажира автобусом великої місткості та автобусом середньої місткості в режимі маршрутного таксі (грн.). 3. Собівартість перевезення одного пасажира автобусом великої місткості та автобусом малої місткості в режимі маршрутного таксі (грн.). 4. Кількість автобусів великої, середньої, малої місткості та мікроавтобусів, що знаходяться на балансі КП «Київпастранс» (автопідприємств, що входять до його складу) та окремо кількість таких автобусів, що працюють на маршрутах виконуючи перевезення пасажирів. 5. Розмір середньомісячної заробітної плати водіїв автобусів по КП «Київпастранс». |
Київському міському голові Черновецькому Л.М. |
2. Щодо реорганізації Центру соціальної адаптації для жінок, які не мають визначеного місця проживання у місті Києві |
У зв’язку з цим, враховуючи неповне заповнення Центру клієнтками та неповне у майбутньому заповнення Центру ветеранами, просимо Вас розглянути можливість виділення окремого приміщення на території Центру для перебування максимум 25 клієнток, що складатиме 1/5 від загальної кількості ліжко-місць. Всі клієнтки чудово виглядають, мають визначене місце роботи та не будуть заважати ветеранам. |
3. Щодо передачі на баланс об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Володимирська, 75» житлового будинку та неправомірних дій Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації |
На жаль, в передбачені Постановою Кабінету Міністрів України терміни не були надані кандидатури в комісію й не була створена комісія у складі представників попереднього балансоутримувача та ОСББ «Володимирська -75», не проведені роботи по виготовленні плану земельної ділянки, відновлення технічного паспорту або технічної документації. Таким чином Голосіївська районна в м. Києві рада на 11 місяців вийшла за межі передбаченого діючим законодавством терміну. Ніяких підстав затримки передачі на баланс житлового комплексу діючим законодавством не передбачено. У зв’язку з викладеним прошу Вас особисто втрутитись у ситуацію та сприяти передачі житлового будинку по вул. Володимирській, 74 на баланс об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку. | |
4. Щодо надання земельної ділянки громадянину Бондарчуку Василю Івановичу |
Громадянин Бондарчук В.І. є лікарем з 22-річним стажем, кандидатом медичних наук, учасником ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС. Наразі він проживає у гуртожитку, який переведено у житловий фонд навіть без ордеру на зайняте приміщення. Посадовими особами Печерської районної у місті Києві державної адміністрації відмовлено у наданні громадянину такого ордеру з невідомих причин. Громадянин Бондарчук В.І. має ряд пільг, що регламентують право на першочергове отримання житла, а саме: - учасник ліквідації аварії на ЧАЕС; - втрата працездатності на 50%; - інвалідність ІІІ групи; - хворий на бронхіальну астму. Таким чином, гр. Бондарчук В.І. під відповідно до чинного законодавства, а саме: ст. 24 Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», ст. 20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», ст. 46 Житлового кодексу Української РСР має право на першочергове отримання житла. Не зважаючи на це, протягом 5 років гр. Бондарчук В.І. не рухається у квартирній черзі. | |
5. Щодо скасування пункту 29 рішення Київської міської ради від 10.07.2003 №638/798 «Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею» щодо виділення земельної ділянки по вул. Ушинського, 14а у Солом’янському районі міста Києва
|
Вказане будівництво викликає значний протест мешканців прилеглих до забудови будинків в тому числі жителів житлово-будівельного кооперативу «Марс-5». Вказаному житлово-будівельному кооперативу належить частина спірної земельної ділянки. Крім того, за перевіркою, проведеною Управлінням з контролю за використанням та охороною земель у м. Києві та Київській області (Держземінспекція України, лист від 27.06.2007 №073807/0910) визначено, що в межах земельної ділянки, відведено ДП «Міськінвестжитлобуд» знаходиться автостоянка №34 Київської міської організації всеукраїнської спілки автомобілістів (кадастровий номер 72:011:012). Документи, що посвідчують право власності ДП «Міськінвестжитлобуд» на вказану автостоянку у кадастровій справі відсутні. Проект землеустрою не погоджений у відповідності до ст. 123 Земельного кодексу України з органами архітектури, охорони культурної спадщини, природоохоронними органами, а погодження головного державного санітарного лікаря міста Києва від 24.06.2003 №4582 не є погодженням санітарно-епідеміологічного органу відповідно до ч.6 ст. 123 Земельного кодексу України, ч.1 ст. 14 Регламенту розгляду питань щодо набуття та реалізації права користування землею в місті Києві, затвердженого рішенням Київради від 15.07.2004 №457/1867. 04.07.2007 Солом’янська районна у місті Києві рада рішенням №175 звернулась до Київської міської ради з клопотанням про скасування проблемного земельного відводу. | |
6. Щодо покращення житлових умов громадянина Загуменника Г.З. |
З 12.12.2005 року гр. Загуменник Г.З. перебуває на квартирному обліку у пільговій черзі по категорії ветеранів війни (№115). З 02.04.2007 по 11.02.2008 вказана черга просунулась тільки на 11 місць, тобто для отримання житла ветерану потрібно прожити ще мінімум 15 років. В той же час, ветеранів Великої Вітчизняної Війни, учасників бойових дій, інвалідів І групи у Дарницькому районі Києва лишилось не так багато. | |
7. Щодо незадовільної роботи служб АЕК «Київенерго» |
Заявник стверджує, що починаючи з 14 жовтня 2007 і по цей час в підвалі під’їзду №2 по проспекту Корольова буд. №12 ллється гаряча вода через порив транзитної магістральної труби. До цього часу службами УТРМ №5 АЕК «Київенерго» роботи по усуненню пориву не виконані, що призводить до перевитрат гарячої води | |
8. Щодо вивозу сміття та встановлення контейнерів |
Біля території об’єднання знаходиться автостоянка ГБК «Теремок-2», на якій розташовано більше 500 гаражів. Проблема, з якою зіштовхуються мешканці житлових будинків по вул. Крейсера «Аврора», прилеглих до ГБК «Теремок-2», стосується відсутності контейнерів для сміття, що мали б розташовуватись біля центрального в’їзду. Внаслідок цього сміття, яке залишається від власників сотень авто, постійно накопичується біля гаражів, або ж потрапляє до контейнерів для сміття, встановлених біля житлових будинків, за вивіз яких сплачують мешканці житлових будинків. Заявник стверджує, що його неодноразові письмові звернення до Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації та Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва з пропозицією щодо вжиття необхідних заходів реагування стосовно гаражно-будівельного кооперативу «Теремок-2» залишились без належного реагування. | |
9. Щодо поліпшення житлових умов родини Дішлівенко Н.М. |
Варіантом вирішення зазначеної проблеми може бути надання родині Дішвіленко Н.М. іпотечної позики на придбання житла. Надавачами позики можуть бути банки наприклад «Хрещатик», «Правекс-банк» та інші. В такому разі виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) бере на себе зобов’язання про погашення відсотків за наданий кредит, таким чином вищезазначеній родині фактично буде надано безвідсоткову позику для придбання житла | |
10. Щодо ігнорування розгляду поданого проекту рішення про скасування неправомірного земельного відводу по пров. Кості Гордієнка 6 у Печерському районі міста Києва (реєстраційний номер 29/253-101від 06.09.2007) |
В березні 2005 року з зазначеного питання були проведені громадські слухання, на яких було ухвалено рішення про рішучий протест проти будь-якого будівництва у пров. Кості Гордієнка. Окрім поданого депутатською фракцією проекту рішення, мешканцями також було подано проект рішення в порядку місцевої ініціативи під яким зібрано підписи 1033 членів територіальної громади столиці (реєстраційний номер ОП/КО-14897 від 28.09.2006). Однак на даний момент ані проект рішення від депутатської фракції Блоку Віталія Кличка, ані проект рішення ініціативної групи поданий в порядку місцевої ініціативи (зібрано понад 1000 підписів) на розгляд Київської міської ради не виноситься. Крім того, останні дні на вказаному будівельному майданчику відбувається побиття невідомими особами зі сторони забудовника, киян, у тому числі літніх людей та жінок. Відповідальність за цю кров, як і випадку з Березняківською, 12 лежить особисто на Вас та Вашій депутатській більшості, яка свідомо гальмує прийняття особливо важливих рішень. | |
11. Щодо ігнорування розгляду поданого проекту рішення щодо скасування неправомірного земельного відводу по вул. Вільшанській 2-6 у Печерському районі міста Києва (реєстраційний номер 29/253-138 від 17.10.2007) |
07.06.2007 року з зазначеного питання були проведені громадські слухання, на яких було ухвалено рішення про категоричне заперечення проти будівництва, експлуатації та обслуговування житлового, офісно-торговельного та спортивно-оздоровчого комплексу з вбудованою інфраструктурою та підземним паркінгом на вул. Вільшанській 2-6 у Печерському районі м. Києва, через те, що зазначене будівництво «знищить існуючу зелену зону, погіршить екологічну ситуацію в мікрорайоні, порушить історичну спадщину та спотворить історичний ландшафт, приведе до автомобільних заторів на прилеглих вулицях, може привести до руйнування прилеглих будинків, внаслідок чого мешканці можуть залишитись без даху над головою.» Окрім поданого депутатською фракцією проекту рішення, мешканцями також було подано проект рішення в порядку місцевої ініціативи. Однак по сьогоднішній день ані проект рішення від депутатської фракції Блоку Віталія Кличка, ані проект рішення ініціативної групи поданий в порядку місцевої ініціативи (зібрано понад 1000 підписів) на розгляд Київської міської ради не виноситься. Про порушення законодавства України та нормативних документів Київради та інших органів влади України свідчать також: лист Управління з контролю за використанням та охороною земель у м. Києві та Київській області Держемінспекції України державного комітету України по земельних ресурсах № 076129/0610 від 10.09.07 та лист від Київської міської державної адміністрації за підписом першого заступника голови виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Голубченка А.К. № 002-1516 від 16.11.07 надіслані керівнику ініціативної групи Замковій І.В. | |
12. Щодо неприпустимого відключення серед зими АЕК «Київенерго» житлових будинків №№8, 8-А, 12, 14а, 18, по вул. Лятошинського від опалення у зв’язку з встановленням будинкових лічильників теплової енергії |
Депутатською фракцією Блоку Віталія Кличка у Київській міській раді у нашому попередньому депутатському запиті №29/253-219 від 12.12.2007 порушувалось питання щодо неприпустимого відключення АЕК «Київенерго» серед зими житлових будинків №№ 8, 8-А, 12, 14-А, 18 по вул. Лятошинського у зв’язку з встановленням цією компанією будинкових лічильників теплової енергії. Ми просили розібратися з цим явищем, та дати змістовну відповідь стосовно того, що завадило цій компанії виконати ці роботи в міжопалювальний період, та які заходи вживаються київською владою для недопущення, у майбутньому, таких ганебних випадків. Разом з тим ми хотіли б ознайомитись з копіями належним чином затверджених керівництвом АЕК «Київенерго» графіків 2007-2008 років помісячного встановлення у столиці будинкових лічильників теплової енергії. У відповіді, що надійшла з Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за підписом першого заступника начальника п. Руля, ми вкотре не отримали відповіді на жодне з порушених питань. Тому знову наполегливо просимо Вас, у подальшому, не доручати зазначеному високопосадовцю розглядати питання житлово-комунального господарства, що порушуються у наших депутатських запитах (зверненнях) та ввести системний контроль за результатами розгляду депутатських запитів з питань житлово-комунального господарства, оскільки вони є надзвичайно важливими для столиці. | |
13. Щодо ігнорування розгляду поданого проекту рішення про скасування неправомірного земельного відводу по вул. Анрі Барбюса, біля будинку 5-б у Печерському районі міста Києва (реєстраційний номер 29/253-137 від 17.10.2007) |
З 15 березня 2005 мешканці будинків 5, 5-б по вул. Aнpi Барбюса та будинку 1 по вул. Федорова, що в Печерському районі активно виступають проти відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю „Міська будівельна компанія" для будівництва житлового будинку з вбудованими та прибудованими торговельно-офісними приміщеннями та підземним паркінгом на вул. Aнpi Барбюса, біля будинку 5-б, у Печерському районі м. Києва. Ініціативна група зверталася з листами до колишнього Київського міського голови Омельченка О.О., до депутата Верховної Ради України Кульчинського М.Г., до новообраного Київського міського голови Черновецького Л.М. і т.д., але допомоги не отримали. Депутатська фракція Блоку Віталія Кличка підтримує категоричний протест мешканців проти вказаного будівництва тому, що заплановане будівництво несе сусіднім будинкам, зеленим зонам Черепанової гори серйозну загрозу. Містобудівна рада ухвалюючи проект, абсолютно ігнорувала інтереси мешканців, які проживають поруч із територією на якій заплановано будівництво. При плануванні будівництва не були враховані складні Інженерно-геологічні умови цієї території і те, яким чином подібне будівництво буде впливати на сусідні будинки. Будинок на вул. Анрі Барбюса, 5-б стоїть на стрічковому фундаменті, поряд з ним в 2005 побудований висотний 17-поверховий будинок (вул. Анрі Барбюса, 5-в), який знаходиться в неприпустимій близькості до будинку 5-б (біля торцевої секції). Подібне будівництво висотного будинку з іншого торця будинку 5-б на невеликій площі землі призведе до осідання ґрунтів, внаслідок чого на думку фахівців може статися відрив ґрунту від стрічкового фундаменту торцевої секції будинку 5-б. Існує велика ймовірність, що будинок 5-б обвалиться, що призведе до загибелі людей. Заплановане будівництво порушує право громадян на безпечне життя. Подібна загроза існує і для будинків вул. Анрі Барбюса, 5 та вул. Федорова, 1. | |
14. Щодо ігнорування розгляду поданого проекту рішення щодо скасування неправомірного земельного відводу по вул. Івана Мар’яненка у Печерському районі міста Києва (реєстраційний номер 29/253-82 від 26.07.2007) |
23.05.2007 року з зазначеного питання були проведені громадські слухання, на яких було ухвалено рішення про рішучий протест проти будівництва багатоповерхового будинку у провулку І. Мар’яненка, 14. Окрім поданого депутатською фракцією проекту рішення, мешканцями також було подано проект рішення в порядку місцевої ініціативи. Однак на даний момент ані проект рішення від депутатської фракції Блоку Віталія Кличка, ані проект рішення ініціативної групи поданий в порядку місцевої ініціативи (зібрано понад 1000 підписів) на розгляд Київської міської ради не виноситься. В той же час на вказаній земельній ділянці знаходиться діючий дитячий майданчик, а під землею проходять комунікаційні мережі, що унеможливлює будівництво запланованого об’єкту. Також показовим є той факт, що на сесію Київської міської ради 24.01.2007 було винесено проект рішення з даного питання (реєстраційний номер 29/231-1960/ПР від 03.09.2007) від фракції Київської міської організації Соціалістичної партії України, який на прохання автора Степанова Михайла Володимировича було перенесено на сесію 31.01.2007, а у подальшому і взагалі знятий з розгляду у зв’язку з необхідністю доопрацювання! | |
15. Щодо відселення мешканців будинку №11-а по вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва |
За рішенням Дніпровського районного суду м. Києва, Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням №1513 від 18.07.2001 внесла будинок 11-а по вул. Шолом-Алейхема в перелік будинків, які підлягають реконструкції в м. Києві у 2001 році, а Ватутінська районна у м. Києві державна адміністрація на підставі цього розпорядження прийняла своє розпорядження № 915 від 05.09.2001 "Про реконструкцію житлового будинку по вул. Шолом-Алейхема, 11-а". Починаючи з жовтня 2001 року до листопада 2004 року, питання щодо реконструкції будинку в якому живуть люди знову зависло у повітрі, і це при тому, що в лютому 2004 року було проведено обстеження будинку по вул. Шолом-Алейхема, 11-а по вимірюванню параметрів мікроклімату та повітрообміну, яке показало, що мешканці будинку мешкають у непридатних умовах для проживання (Інститутом гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзеєва після обстеження та дослідження 10-ти квартир будинку №11-а по вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі м. Києва, було зроблено висновок про неможливість подальшої експлуатації). Враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про проведення реконструкції та результати обстеження, мешканці будинку постійно виходили на пікети, написали безліч скарг, заяв про злочини, подавали скарги до суду з вимогою щоб були виконані вказані вище розпорядження та вимоги висновку Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М. Марзеєва. У квітні 2007 року (після
неодноразових звернень до Голиці М.М.) надійшло за Актом до
Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації від Головного
управління житлового забезпечення за 2006 рік - 28.05.2007 відбулись збори мешканців будинку №11-а по вул. Шолом-Алейхема, на яких були публічно розподілені надані квартири. Про що було складено Протокол №4 від 28.05.2007 29.05.2007 відбулась нарада ініціативної групи у складі: Деріш О.О., Лавриненко В.С., Коновал Л.Г., Гуділін Р.О., Ткачук В.І. з Іщенко В.М., на якій було передано на узгодження до Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації копію Протоколу №4 від 28.05.2007 про розподіл житлової площі. 30.05.2007 відділом по обліку та розподілу житлової площі Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації в особі Пшонного Е.А. було виписано оглядові ордери на квартири. Мешканці дали згоду на отримання житлової площі, що підтверджено підписами на оглядових ордерах, які були повернуті зі згодою 07.06.2007 до відділу по обліку та розподілу житлової площі Деснянської районної у м. Києві державної адміністрації. Депутатська фракція Блоку Віталія Кличка нагадує, що 26.07.2007 о 9-00 знову відбулась зустріч мешканців будинку по вул. Шолом-Алейхема, 11-а з Голицею М.М., стосовно цього питання, але воно знову досі не вирішено. На сьогоднішній день не розпочалася процедура оформлення ні однієї з цих квартир. Конкретних пояснень щодо того, чи будуть надаватися ці квартири мешканцям, їм ніхто не надає. Тому складається враження, що процес відселення навмисно затягується, а люди тим часом існують в непридатних для проживання умовах. | |
16. Щодо неправомірного вилучення транспортного засобу у громадянина Осауленка Г. Г. співробітниками комунального підприємства «Київдорсервіс» |
29.01.2007 вищезазначений громадянин залишив свій автомобіль на вул. Інститутській навпроти магазину квітів і, бажаючи купити квіти, зайшов до магазину. Вийшовши за декілька хвилин побачив, що його автомобіль починають готувати для евакуації. На запитання адресоване до працівників КП «Київдорсервіс» про те на якій підставі вони діють, вказані працівники зіслалися на вказівку державної автоінспекції в особі працівника ДАІ, який знаходився за два квартали від місця події в іншому евакуаторі. В свою чергу працівник міліції направив громадянина Осауленка до працівників КП «Київдорсервіс». На вимогу припинити протиправні дії вищезазначені службовці не реагували, до тих пір, поки водій не сплатив їм 290 грн. у якості штрафу. Оглянувши автомобіль, гр. Осауленко помітив пошкодження фарби над лівим переднім колесом. Також гр. Осауленко звернувся до чергового патрулю ДАІ на перехресті вулиць Інститутської та Шовковичної, які заявили про відсутність порушення правил зупинки. | |
17. Щодо скасування рішення Київської міської ради від 23.12.2004 №1016/2426 «Про передачу громадянці Бондарській Розалії Емілівні земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування житлово-офісного комплексу на Боричевому узвозі, 4 (літ. "А") у Подільському районі м. Києва» |
Рішенням Київської міської ради від
23.12.2004 №1016/2426 «Про передачу громадянці Бондарській Розалії
Емілівні земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування
житлово-офісного комплексу на Боричевому узвозі, 4 (літ. "А") у
Подільському районі м. Києва» гр. Бондарській Р.Е. було відведено
земельну ділянку площею Зазначене рішення Київської міської ради суперечить Земельному кодексу України, Генеральному плану міста Києва; також будівництво на вказаній території неможливе з огляду на те що зазначена земельна ділянка є зсувонебезпечним схилом. Ряд фахівців вже висловили свої застереження щодо запланованого будівництва зазначеного житлового комплексу (в тому числі – член містобудівної ради Янош Віг; головний архітектор м. Києва Василь Присяжнюк). Іноземні громадяни, які відвідують столицю України залюбки катаються на фунікулері, однак чи захочуть так кататися, якщо під час підйому доведеться зазирати в чужі вікна. Депутатська фракція Блоку Віталія Кличка хоче зазначити що Київ рано чи пізно стане розвинутим туристичним центром і втрачати об’єкт який є одним із визначних столиці не є найкращою справою для розвитку туристичної привабливості Києва, яку могла б зробити влада. | |
18. Щодо надання рішення Київської міської ради від 12.07.2007 |
Справа у тому, що 12.07.2007 року Київською міською радою прийняте рішення «Про передачу закритому акціонерному товариству «СОФТЛАЙН» земельної ділянки для будівництва, експлуатації та обслуговування науково-учбового центру з гуртожитком готельного типу на вул. Василя Стуса, 35-37 у Святошинському районі м. Києва» (А 3318). Втім, на неодноразові звернення товариства до Київської міської ради належно завірений примірник рішення отримати не вдалося. У той же час, у самому рішенні існує норма щодо обов’язковості укладення договору оренди та внесення землекористувача у базу земельного кадастру з винесенням меж земельної ділянки у натуру в місячний термін. Таким чином, зволікання із видачею рішення Київської міської ради унеможливлює подальшу діяльність товариства. | |
19. Щодо надання земельної ділянки громадянину Захарчуку Михайлу Володимировичу |
Родина заявника (він 1946 року
народження та дружина – Захарчук Зося Дмитрівна, 1945 року народження,
обидва пенсіонери) проживає у квартирі площею Звертаючи увагу на
незадовільний рух квартирної черги та необхідність покращення житлових
умов, заявник просить виділити земельну ділянку для індивідуального
будівництва площею | |
20. Щодо відведення земельної ділянки громадянці Яненко Ользі Олександрівні |
Вказана громадянка у травні 2005 року звернулася з клопотанням щодо виділення у приватну власність земельної ділянки по вул. Гаврилюка, 54а у Солом’янському районі міста Києва. 27.05.2004 отримано згоду на збір погоджувальної документації. Проект землеустрою дорученням Київської міської ради від 15.09.2005 №225-032-4480 передано для погодження до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Кадастрова справа А 7286 до цього часу знаходиться на погодженні у Головному управлінні земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 14.03.2007 року мешканцями вул. Луганської було проведено громадські слухання, рішенням яких було визначено кому міська влада має право давати земельні ділянки, а кому вказана громада забороняє це роботи. Таким чином, слухання проведені з порушенням норм чинного законодавства України, а саме ст. 13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Статуту територіальної громади міста Києва. Так, громадські слухання не можуть приймати рішення, що суперечать чинному законодавству України. Згідно з листом органу самоорганізації населення «Комітет мікрорайону «Совки» від 31.05.2007 №39 вказані громадські слухання визнані нелегітимними. | |
21. Щодо відведення земельної ділянки громадянці Журиленко Вікторії Василівні |
Вказана громадянка 7 серпня 2005 року звернулася з клопотанням щодо виділення у приватну власність земельної ділянки по вул. Гаврилюка, у Солом’янському районі міста Києва. 27.05.2004 отримано згоду на збір погоджувальної документації. Проект землеустрою дорученням Київської міської ради від 10.08.2005 №014-Ж-15453 передано для погодження до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Кадастрова справа до цього часу знаходиться на погодженні у Головному управлінні земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Попереднім землекористувачем – гр. Курмаковою О.О. 12.09.2005 нотаріально було погоджено вилучення земельної ділянки 72:265:045 ля подальшого набуття права приватної власності на ділянку гр. Журиленко В.В. Незрозумілим чином одночасно розробляється проект землеустрою щодо відведення цієї земельної ділянки гр. Меньшову В.В. у зв’язку з переходом власності на будівлю, хоча відповідно до договору купівлі-продажу будинок, куплений вказаним громадянином знаходиться на земельній ділянці 72:265:038. Окрім цього, проектами землеустрою щодо відведення земельних ділянок гр. Василенку М.П. (72:265:123) та гр. Василенко В.С. (72:265:126) передбачається перекриття проїзду до земельної ділянки гр. Журиленко, погодженого Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (лист від 27.10.2006 №19-9089). 14.03.2007 року мешканцями вул. Луганської було проведено громадські слухання, рішенням яких було визначено кому міська влада має право давати земельні ділянки, а кому вказана громада забороняє це роботи. Таким чином, слухання проведені з порушенням норм чинного законодавства України, а саме ст. 13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Статуту територіальної громади міста Києва. Так, громадські слухання не можуть приймати рішення, що суперечать чинному законодавству України. Згідно з листом органу самоорганізації населення «Комітет мікрорайону «Совки» від 31.05.2007 №39 вказані громадські слухання визнані нелегітимними. | |
22. Щодо відведення земельної ділянки громадянці Чернецькій Олександрі Олександрівні |
Вказана громадянка 26 травня 2005 року звернулася з клопотанням щодо виділення у приватну власність земельної ділянки по вул. Гаврилюка, 54а у Солом’янському районі міста Києва. 27.05.2004 отримано згоду №014-Ч-11362 на збір погоджувальної документації. Проект землеустрою дорученням Київської міської ради від 15.09.2005 №225-032-4481 передано для погодження до Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Кадастрова справа А 7287 до цього часу знаходиться на погодженні у Головному управлінні земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Раніше вказана ділянка 72:265:063 належала гр. Чернецькому Олександру Івановичу, а земельна ділянка 72:265:054 на праві спільного користування гр. Чернецькому Олександру Івановичу та Терещенку Станіславу Васильовичу. В цей час, поки міська влада затягує вирішення питання гр. Терещенком С.В. здійснено самозахоплення земельної ділянки 72:265:053, що оформлюється заявницею, побудовано бетонний паркан. Такі дії на сьогодні підпадають під ознаки злочину, передбаченого Кримінальним кодексом України. 14.03.2007 року мешканцями вул. Луганської було проведено громадські слухання, рішенням яких було визначено кому міська влада має право давати земельні ділянки, а кому вказана громада забороняє це роботи. Таким чином, слухання проведені з порушенням норм чинного законодавства України, а саме ст. 13 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 13 Статуту територіальної громади міста Києва. Так, громадські слухання не можуть приймати рішення, що суперечать чинному законодавству України. Згідно з листом органу самоорганізації населення «Комітет мікрорайону «Совки» від 31.05.2007 №39 вказані громадські слухання визнані нелегітимними. | |
23. Щодо надання земельної ділянки громадянам, членам садового товариства «Зелений бір» |
Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) сформована кадастрова справа 6010 «Про надання громадянам, членам садового товариства «Зелений бір» земельних ділянок для ведення садівництва на вул. Дніпровській у Оболонському районі міста Києва». Вказана справа знаходиться на погодженні та «мандрує» між Постійною комісією Київської міської ради з земельних питань та Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). В той же час, більше 20 ветеранів Великої Вітчизняної Війни не можуть скористатися своїм правом на землю. | |
24. Щодо незаконної забудови прибудинкової території по проспекту Героїв Сталінграду, 44б у Оболонському районі міста Києва |
Земельна ділянка є територією І-ІІ поясів санітарної охоронної зони діючих підземних джерел водопостачання жилого масиву «Оболонь». На Ділянці де планується будівництво, розташований комплекс дитячих закладів: шкіл №244, ЗОШ №226, дитсадка №665 та житлових будинків №50, 52а. Згідно рішення Київської міської ради від 15
липня 2004 №419/1829 (п.54) дана земельна ділянка була виділена товариству
з обмеженою відповідальністю «Соул» за рахунок земель запасу
житлової та громадської забудови площею | |
25. Щодо незаконної забудови прибудинкової території між будинками 2а та 2б по вул. Маршалам Тимошенка у Оболонському районі міста Києва |
На підставі рішення Київської міської ради від 27.05.2004 №281-2/1491 «Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею» між Київською міською Радою та Службою безпеки України укладено договір оренди земельної ділянки від 18.04.2005 року. Місце розташування земельної ділянки по вулиці Маршала Тимошенка між будинками 2-а та 2-б. Замовником житлового будинку є Служба безпеки України, а підрядні роботи буде проводити ТОВ «Житло-Буд». Відповідно до статті 18 Закону України «Про планування і забудову території» при здійсненні планування і забудови територій на місцевому рівні врахування громадських інтересів полягає у визначенні потреби територіальної громади в територіях, необхідних для розташування, утримання об’єктів житлово-комунального господарства, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури, вирішення інших завдань забезпечення сталого розвитку населеного пункту. для врахування громадських і приватних інтересів виконавчий орган Київської державної адміністрації повинен протягом двох тижнів після прийняття рішення про розроблення відповідної документації, місцевих правил забудови повідомить через засоби масової інформації про початок їх розроблення, а також про форми, місце і строк подання фізичними та юридичними особами пропозицій щодо цієї документації. Надзвичайне занепокоєння викликає той факт, що забудова по вул. Маршала Тимошенка у Оболонському районі здійснювалась шляхом гідронамиву заплави річки Дніпро ще на початку 70-х років, всі будинки розташовані надто щільно і нове будівництво може призвести до руйнування або пошкодження існуючих будівель. Оболонська районна у місті Києві рада звернулась ще 24.07.2007 року за № 188 р/р до Київського міського голови Черновецького Л.М. з питанням скасування вищезазначеного рішення Київської міської ради, але позитивної відповіді не отримала. | |
26. Щодо проблеми відсутності продовольчих магазинів по вул. Велика Житомирська що у Шевченківському районі м. Києва у зв’язку з перепрофілюванням вищезазначених магазинів |
До депутатської фракції Блоку Віталія Кличка у Київській міській раді звернулась ініціативна група мешканців по вул. Велика Житомирська, 8-б з проханням допомогти розібратися в ситуації, що склалася у їх мікрорайоні з продовольчими магазинами. Нещодавно там вже було закрито два гастрономи: на Львівській площі, та на вул. Воровського. Тепер громаду поставили перед фактом що припиняє своє функціонування гастроном на розі вул. Великої Житомирської та Володимирської, в приміщенні якого відкрито салон мобільного зв’язку та салон ігрових автоматів з якими Ви та Ваша команда начебто боретесь (Велика Житомирська, 8/14). Отже перед мешканцями одного з центральних мікрорайонів столиці України постала водночас складна і абсурдна проблема – де купити продуктові товари, адже до найближчого магазину чи ринку необхідно їхати транспортом понад 3 квартали: Ø продуктовий магазин на Контрактовій площі, Ø продуктовий магазин на бульварі Тараса Шевченка, Ø продуктовий магазин вул. Володимирська (біля Золотих воріт), Ø Бессарабський ринок. Депутатська фракція Блоку Віталія Кличка хоче наголосити, що факт відсутності на нормальній відстані від мікрорайону продовольчих магазинів, внаслідок чого мешканці мікрорайону в тому числі літні люди інваліди тощо повинні долати значну відстань, аби придбати продовольчі товари, є не нормальним та неприпустимим | |
27. Щодо передачі земельної ділянки громадянину Каракічі Ю.І. |
Так, до депутатської фракції звернувся громадянина Каракіча Юрій Іванович, на клопотання якого від 11.10.2005 К-5697, від 03.05.2006 К-3239 щодо передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування індивідуального житлового будинку, господарських будівель і споруд на вул. Професора Караваєва, 3 у Солом’янському районі м. Києва Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було розроблено проект землеустрою та погоджено у встановленому порядку із усіма службами. Вказана земельна ділянка складається з двох частин та являє собою: -
ділянку
площею -
ділянку
площею З незрозумілих причин, вказаний проект землеустрою і досі не розглянутий у встановленому порядку. | |
Начальнику Управління з контролю за використанням та охороною земель у м. Києві та Київській області (Держземінспекції України) Байденку Р.В. |
28. Щодо передачі земельної ділянки громадянину Каракічі Ю.І. |
Так, до депутатської фракції звернувся громадянина Каракіча Юрій Іванович, на клопотання якого від 11.10.2005 К-5697, від 03.05.2006 К-3239 щодо передачі у приватну власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування індивідуального житлового будинку, господарських будівель і споруд на вул. Професора Караваєва, 3 у Солом’янському районі м. Києва Головним управлінням земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було розроблено проект землеустрою та погоджено у встановленому порядку із усіма службами. Вказана земельна ділянка складається з двох частин та являє собою: -
ділянку
площею -
ділянку
площею З незрозумілих причин, вказаний проект землеустрою і досі не розглянутий у встановленому порядку. |
Голові Печерської районної у місті Києві державної адміністрації Сущенку С. М. |
29. Щодо роботи ліфту по вул. Предславинській, 12 у Печерському районі міста Києва |
До депутатської фракції Блоку Віталія Кличка у Київській міській раді надійшло звернення мешканців будинку №12 по вул. Предславинська з приводу не роботи ліфта протягом 9-ти років! Через цю проблему старі та хворі люди які мешкають на верхніх поверхах мають значні проблеми з тим щоб вийти з квартири на вулицю і повернутись назад. Депутатська фракція Блоку Віталія Кличка вважає недопустимим явище, коли мешканці змушені мати проблеми з ліфтом понад 9 років у будинку, сплачуючи плату за утримання будинку та прибудинкової території (яка включає в себе і оплату за ліфт), і звертається до Вас з проханням взяти під особистий контроль вирішення вищезазначеної проблеми. |
Начальнику управління Служби безпеки України у місті Києві Грицаку В.С. |
30. Щодо порушень чинного законодавства України, пов’язаних із «Центром правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах» |
На нашу думку, на підставі отриманих документів можна зробити висновок про притягнення до відповідальності посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування» за скоєння правопорушень, передбачених ряду статей Кримінального кодексу України, а саме: - неправомірного створення структурного підрозділу «Центр правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах»; - неправомірного втручання посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування» у діяльність вказаного центру; - зловживання посадовим та службовим становищем з боку посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування»; - перевищення повноважень з боку посадових та службових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування». |
Начальнику Головного управління Міністерства внутрішніх справ України у м. Києві Яремі В.Г. |
31. Щодо порушень чинного законодавства України, пов’язаних із «Центром правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах» |
На нашу думку, на підставі отриманих документів можна зробити висновок про притягнення до відповідальності посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування» за скоєння правопорушень, передбачених ряду статей Кримінального кодексу України, а саме: - неправомірного створення структурного підрозділу «Центр правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах»; - неправомірного втручання посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування» у діяльність вказаного центру; - зловживання посадовим та службовим становищем з боку посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування»; - перевищення повноважень з боку посадових та службових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування». |
Прокурору міста Києва Блажівському Є.М. |
32. Щодо передачі на баланс об’єднання співвласників багатоквартирного будинку «Володимирська, 75» житлового будинку та неправомірних дій Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації |
На жаль, в передбачені Постановою Кабінету Міністрів України терміни не були надані кандидатури в комісію й не була створена комісія у складі представників попереднього балансоутримувача та ОСББ «Володимирська -75», не проведені роботи по виготовленні плану земельної ділянки, відновлення технічного паспорту або технічної документації. Таким чином Голосіївська районна в м. Києві рада на 11 місяців вийшла за межі передбаченого діючим законодавством терміну. Ніяких підстав затримки передачі на баланс житлового комплексу діючим законодавством не передбачено. У зв’язку з викладеним прошу Вас особисто втрутитись у ситуацію та сприяти передачі житлового будинку по вул. Володимирській, 74 на баланс об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку. |
33. Щодо неправомірного вилучення транспортного засобу у громадянина Осауленка Г. Г. співробітниками комунального підприємства «Київдорсервіс» |
29.01.2007 вищезазначений громадянин залишив свій автомобіль на вул. Інститутській навпроти магазину квітів і, бажаючи купити квіти, зайшов до магазину. Вийшовши за декілька хвилин побачив, що його автомобіль починають готувати для евакуації. На запитання адресоване до працівників КП «Київдорсервіс» про те на якій підставі вони діють, вказані працівники зіслалися на вказівку державної автоінспекції в особі працівника ДАІ, який знаходився за два квартали від місця події в іншому евакуаторі. В свою чергу працівник міліції направив громадянина Осауленка до працівників КП «Київдорсервіс». На вимогу припинити протиправні дії вищезазначені службовці не реагували, до тих пір, поки водій не сплатив їм 290 грн. у якості штрафу. Оглянувши автомобіль, гр. Осауленко помітив пошкодження фарби над лівим переднім колесом. Також гр. Осауленко звернувся до чергового патрулю ДАІ на перехресті вулиць Інститутської та Шовковичної, які заявили про відсутність порушення правил зупинки. | |
34. Щодо порушень чинного законодавства України, пов’язаних із «Центром правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах» |
На нашу думку, на підставі отриманих документів можна зробити висновок про притягнення до відповідальності посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування» за скоєння правопорушень, передбачених ряду статей Кримінального кодексу України, а саме: - неправомірного створення структурного підрозділу «Центр правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах»; - неправомірного втручання посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування» у діяльність вказаного центру; - зловживання посадовим та службовим становищем з боку посадових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування»; - перевищення повноважень з боку посадових та службових осіб виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та комунального підприємства «Госпкомобслуговування». | |
35. Щодо незаконної забудови прибудинкової території по проспекту Героїв Сталінграду, 44б у Оболонському районі міста Києва |
Земельна ділянка є територією І-ІІ поясів санітарної охоронної зони діючих підземних джерел водопостачання жилого масиву «Оболонь». На Ділянці де планується будівництво, розташований комплекс дитячих закладів: шкіл №244, ЗОШ №226, дитсадка №665 та житлових будинків №50, 52а. Згідно рішення Київської міської ради від 15
липня 2004 №419/1829 (п.54) дана земельна ділянка була виділена товариству
з обмеженою відповідальністю «Соул» за рахунок земель запасу
житлової та громадської забудови площею | |
36. Щодо скасування рішення Київської міської ради від 02.03.2006 №121/3212 «Про передачу земельної ділянки комунальному підприємству виконавчого органу Київської міської ради «Київське інвестиційне агентство» для будівництва житлових будинків з об’єктами соціально-культурного призначення та підземним паркінгом на просп. Героїв Сталінграда, 66 в Оболонському районі м. Києва» |
Таке рішення було прийняте Київською міською радою 2 березня 2006 за № 121/3212 без проведення громадських слухань, як того вимагає рішення Київради «Про врахування громадських інтересів та захист прав громадян при проведенні містобудівної діяльності в м. Києві (від 16.06.2005р. № 439/3015)». З цього ж приводу Оболонська районна в м. Києві рада на сесії 24.07.2007 рішенням №188р/р підтримала територіальну громаду щодо скасування неправомірного земельного відводу. | |
37. Щодо вжиття заходів прокурорського реагування на виділення земельної ділянки по вул. Прирічна, 3 у Оболонському районі міста Києва |
Рішенням Київської міської ради від 26.06.2003 № 545/705 «Про передачу Оболонській районній у м. Києві раді земельної ділянки для будівництва житлового будинку на вул. Прирічній, 3 у Оболонському районі м. Києва» по вул. Прирічна, 3 виділено земельну ділянку для будівництва, експлуатації та обслуговування 25-поверхової будівлі. Вказана земельна ділянка виділена з порушенням норм чинного законодавства, а саме: ст. 42, 51, 52 Земельного кодексу України, п. 5.4. ДБН 360-92 та п. 2.3.15 Правил забудови міста Києва, затверджених рішенням Київради від 27.01.2005 №11/2587, ст. 25 Закону України «Про оренду землі». Мешканці скаржаться на розпочате будівництво на їх прибудинковій території де раніше був спортивний майданчик замість якого було встановлено бетонний паркан для будівництва 25-поверхового будинку, на той час не було ніякого рішення про відведення земельної ділянки. | |
38. Щодо незаконної забудови прибудинкової території між будинками 2а та 2б по вул. Маршалам Тимошенка у Оболонському районі міста Києва |
На підставі рішення Київської міської ради від 27.05.2004 №281-2/1491 «Про надання і вилучення земельних ділянок та припинення права користування землею» між Київською міською Радою та Службою безпеки України укладено договір оренди земельної ділянки від 18.04.2005 року. Місце розташування земельної ділянки по вулиці Маршала Тимошенка між будинками 2-а та 2-б. Замовником житлового будинку є Служба безпеки України, а підрядні роботи буде проводити ТОВ «Житло-Буд». Відповідно до статті 18 Закону України «Про планування і забудову території» при здійсненні планування і забудови територій на місцевому рівні врахування громадських інтересів полягає у визначенні потреби територіальної громади в територіях, необхідних для розташування, утримання об’єктів житлово-комунального господарства, соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури, вирішення інших завдань забезпечення сталого розвитку населеного пункту. для врахування громадських і приватних інтересів виконавчий орган Київської державної адміністрації повинен протягом двох тижнів після прийняття рішення про розроблення відповідної документації, місцевих правил забудови повідомить через засоби масової інформації про початок їх розроблення, а також про форми, місце і строк подання фізичними та юридичними особами пропозицій щодо цієї документації. Надзвичайне занепокоєння викликає той факт, що забудова по вул. Маршала Тимошенка у Оболонському районі здійснювалась шляхом гідронамиву заплави річки Дніпро ще на початку 70-х років, всі будинки розташовані надто щільно і нове будівництво може призвести до руйнування або пошкодження існуючих будівель. Оболонська районна у місті Києві рада звернулась ще 24.07.2007 року за № 188 р/р до Київського міського голови Черновецького Л.М. з питанням скасування вищезазначеного рішення Київської міської ради, але позитивної відповіді не отримала. | |
Начальнику Головного управління Ощадбанку України по м. Києву та Київській області Савіченку Л.О. |
39. Щодо необхідності покращення роботи установи Ощадбанку у житловому мікрорайоні «Теремки-2» |
Люди скаржаться на те, що вимушені по 1-1,5 години стояти у величезних чергах в касах єдиної у цьому місці установи Ощадбанку №5398/0450 по вул. Лятошинського щомісяця з 12 по 20 число, під час сплати житлово-комунальних послуг. Натомість, в вищезазначений період, як правило, приймають сплату від населення за житлово-комунальні послуги, в кращому випадку, не більше двох касирів-операторів, хоча кількість віконець та робочих місць дозволяє керівництву відповідної установи залучати до роботи додаткових працівників. Саме незначна кількість операторів сприяє виникненню черг, оскільки вони не справляються із напливом відвідувачів. |
Начальнику Головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Бичкову С.І. |
40. Щодо надання інформації |
У зв’язку із численними зверненнями до депутатської фракції Блоку Віталія Кличка прошу Вас надати інформацію щодо того скільки у столиці зареєстровано: - учасників Великої Вітчизняної Війни; - інвалідів І групи; - інвалідів ІІ групи; - інвалідів ІІІ групи; - учасників ліквідації аварій на Чорнобильській АЕС; - воїнів-інтернаціоналістів у розрізі адміністративних районів міста Києва. |