Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна

КМДА

Tool items

1168

Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна 

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування та регламенту депутати погодили звіт тимчасової контрольної комісії Київради щодо перевірки правомірності здійснення надбудови на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини на вул. Тургенєвська, 55.

Відповідна комісія була створена у липні минулого року і перевіряла дотримання будівельних норм, державних стандартів, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, планування і забудови територій та законодавства у сфері охорони культурної спадщини при виконанні будівельних робіт. 

За результатами роботи, ТКК встановила численні факти порушень містобудівного законодавства замовником будівництва ОСББ “Тургенєвська 55”. 

“ТКК встановила, що замовник отримав дозвіл ДАБІ на виконання будівельних робіт та дозвіл управління охорони культурної спадщини КМДА на проект із реставрації з пристосуванням (влаштуванням надбудови аттикового поверху) на Тургенєвській. Тобто при проведенні реставрації має бути збережена автентичність і принципова структура пам'ятки. Але надбудова передбачає збільшення площі будинку. Таким чином ці два поняття несумісні, адже при здійсненні надбудови відбувається зміна геометричних розмірів об'єкта, що не допускається при здійсненні реставрації з пристосуванням”, - зазначає голова ТКК, депутат Київради Вадим Ноздря. 

Серед виявлених порушень на об'єкті по вул. Тургенєвська, 55 і те, що реставраційне завдання усупереч вимогам законодавство не було  погоджено Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА), а розроблена документація не відповідає вихідним даним. Окрім того, відсутня історико-архітектурна довідка, що є обов'язковою при здійсненні робіт на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини. 

“Загалом, ми виявили півтора десятка порушень під час замовлення та здійснення так званої реставрації. Замовник робіт порушив вимоги ДБН щодо відстані між житловими будинками і права мешканців сусідніх будівель. Ми виїздили на місце будівництва і встановили, що відстань між зведеною надбудовою та вікнами жилих кімнат сусіднього будинку складає 175 см, замість мінімально передбаченої ДБН відстані у 15 м. Окрім того, охоронний договір було укладено замовником лише після отримання всіх дозволів та погодження здійснення робіт на об'єкті. А це також порушення законодавства”, - зауважив Вадим Ноздря. 

За його словами, з огляду на зазначені порушення, ТКК рекомендуватиме Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київради (КМДА) видати ОСББ “Тургенєвська 55” припис про усунення порушень вимог законодавства і зобов'язати замовника протягом двох місяців знести самовільну надбудову, а також накласти на замовника фінансові санкції за недотримання вимог охоронних договорів. Якщо замовник не виконає демонтаж, місто подаватиме до суду. 

Комісія планує продовжити свою роботу ще на півроку, аби перевірити також  правомірність виконання будівельних робіт власниками квартир №№ 1,3, 39, 40, 45, 47 на об'єкті культурної спадщини на вул. Хрещатик, 23. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22.12.2016 № 787/1791 "Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Києва"
  • Про відмову в поновленні договору оренди земельної ділянки від 28.03.2008 № 78-6-00528, укладеного між Київською міською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Архітектурно-будівельний альянс» для будівництва, експлуатації та обслуговування житлового, соціально-побутового, торговельно-розважального, культурного, готельно-офісного,
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 21 квітня 2015 року № 415/1280 "Про затвердження Положення про оренду майна територіальної громади міста Києва"
  • Про затвердження Антикорупційної програми Київської міської ради
  • Про надання Національному меморіальному комплексу Героїв Небесної Сотні-Музею Революції Гідності земельних ділянок для облаштування та експлуатації пішохідної зони, благоустрою та озеленення території у складі меморіально-музейного комплексу на Алеї Героїв Небесної Сотні від Майдану Незалежності до Алеї Героїв Небесної Сотні, 3-5 у Печерському та
  • Про розірвання договору оренди земельної ділянки від 24.03.2008 № 78-6-00524, укладеного між Київською міською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Авва-сервіс» для будівництва, експлуатації житлово-громадського комплексу з паркінгом на просп. Оболонському, 1 у Оболонському районі м. Києва
  • Про розірвання договору оренди земельної ділянки від 12.09.2006 № 78-6-00388, укладеного між Київською міською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Авва-сервіс» для експлуатації та обслуговування відкритої автостоянки та розміщення об’єктів побутового обслуговування на просп. Героїв Сталінграда, 12-Г в Оболонському районі м. Києва
  • Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Київському комунальному об'єднанню зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" на вул. Маршала Малиновського, 25 в Оболонському районі м. Києва для створення, утримання та експлуатації зелених насаджень загального
  • Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Київському комунальному об'єднанню зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" на вул. Березняківській, 12 у Дніпровському районі м. Києва для утримання скверу К-33156
  • Про розробку Міської комплексної цільової програми реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду в м. Києві на 2019 - 2024 роки