Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна

КМДА

Tool items

945

Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна 

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування та регламенту депутати погодили звіт тимчасової контрольної комісії Київради щодо перевірки правомірності здійснення надбудови на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини на вул. Тургенєвська, 55.

Відповідна комісія була створена у липні минулого року і перевіряла дотримання будівельних норм, державних стандартів, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, планування і забудови територій та законодавства у сфері охорони культурної спадщини при виконанні будівельних робіт. 

За результатами роботи, ТКК встановила численні факти порушень містобудівного законодавства замовником будівництва ОСББ “Тургенєвська 55”. 

“ТКК встановила, що замовник отримав дозвіл ДАБІ на виконання будівельних робіт та дозвіл управління охорони культурної спадщини КМДА на проект із реставрації з пристосуванням (влаштуванням надбудови аттикового поверху) на Тургенєвській. Тобто при проведенні реставрації має бути збережена автентичність і принципова структура пам'ятки. Але надбудова передбачає збільшення площі будинку. Таким чином ці два поняття несумісні, адже при здійсненні надбудови відбувається зміна геометричних розмірів об'єкта, що не допускається при здійсненні реставрації з пристосуванням”, - зазначає голова ТКК, депутат Київради Вадим Ноздря. 

Серед виявлених порушень на об'єкті по вул. Тургенєвська, 55 і те, що реставраційне завдання усупереч вимогам законодавство не було  погоджено Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА), а розроблена документація не відповідає вихідним даним. Окрім того, відсутня історико-архітектурна довідка, що є обов'язковою при здійсненні робіт на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини. 

“Загалом, ми виявили півтора десятка порушень під час замовлення та здійснення так званої реставрації. Замовник робіт порушив вимоги ДБН щодо відстані між житловими будинками і права мешканців сусідніх будівель. Ми виїздили на місце будівництва і встановили, що відстань між зведеною надбудовою та вікнами жилих кімнат сусіднього будинку складає 175 см, замість мінімально передбаченої ДБН відстані у 15 м. Окрім того, охоронний договір було укладено замовником лише після отримання всіх дозволів та погодження здійснення робіт на об'єкті. А це також порушення законодавства”, - зауважив Вадим Ноздря. 

За його словами, з огляду на зазначені порушення, ТКК рекомендуватиме Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київради (КМДА) видати ОСББ “Тургенєвська 55” припис про усунення порушень вимог законодавства і зобов'язати замовника протягом двох місяців знести самовільну надбудову, а також накласти на замовника фінансові санкції за недотримання вимог охоронних договорів. Якщо замовник не виконає демонтаж, місто подаватиме до суду. 

Комісія планує продовжити свою роботу ще на півроку, аби перевірити також  правомірність виконання будівельних робіт власниками квартир №№ 1,3, 39, 40, 45, 47 на об'єкті культурної спадщини на вул. Хрещатик, 23. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 11 лютого 2016 року № 91/91 "Про затвердження Міської цільової програми розвитку туризму в місті Києві на 2016-2018 роки"
  • Про внесення змін до Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, затверджених рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року № 223/2445
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 12 грудня 2016 року № 554/1558 "Про бюджет міста Києва на 2017 рік"
  • Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12 грудня 2016 року № 553/1557
  • Про присвоєння звання "Почесний громадянин міста Києва" Ємцю І.М.
  • Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки державному підприємству "АНТОНОВ" для експлуатації та обслуговування будівель і споруд гуртожитку № 3 на вул. Депутатській, 7 у Святошинському районі м. Києва Д-7862
  • Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки державному підприємству "АНТОНОВ" для експлуатації та обслуговування будівель і споруд ДНЗ № 229 на вул. Академіка Туполєва, 3 у Святошинському районі м. Києва Д-7864
  • Про надання комплексній дитячо-юнацькій спортивній школі "Ринг" земельної ділянки для експлуатації та обслуговування нежилої будівлі для спортивно-оздоровчих цілей зі спортивним майданчиком на вул. Райдужній, 33а у Дніпровському районі м. Києва Д-8002
  • Про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину Кошарному Костянтину Миколайовичу на просп. Степана Бандери в Оболонському районі м. Києва для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд К-30403
  • Про відмову у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину Герману Олексію Михайловичу на просп. Степана Бандери в Оболонському районі м. Києва для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд К-30335