Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна

КМДА

Tool items

1036

Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна 

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування та регламенту депутати погодили звіт тимчасової контрольної комісії Київради щодо перевірки правомірності здійснення надбудови на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини на вул. Тургенєвська, 55.

Відповідна комісія була створена у липні минулого року і перевіряла дотримання будівельних норм, державних стандартів, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, планування і забудови територій та законодавства у сфері охорони культурної спадщини при виконанні будівельних робіт. 

За результатами роботи, ТКК встановила численні факти порушень містобудівного законодавства замовником будівництва ОСББ “Тургенєвська 55”. 

“ТКК встановила, що замовник отримав дозвіл ДАБІ на виконання будівельних робіт та дозвіл управління охорони культурної спадщини КМДА на проект із реставрації з пристосуванням (влаштуванням надбудови аттикового поверху) на Тургенєвській. Тобто при проведенні реставрації має бути збережена автентичність і принципова структура пам'ятки. Але надбудова передбачає збільшення площі будинку. Таким чином ці два поняття несумісні, адже при здійсненні надбудови відбувається зміна геометричних розмірів об'єкта, що не допускається при здійсненні реставрації з пристосуванням”, - зазначає голова ТКК, депутат Київради Вадим Ноздря. 

Серед виявлених порушень на об'єкті по вул. Тургенєвська, 55 і те, що реставраційне завдання усупереч вимогам законодавство не було  погоджено Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА), а розроблена документація не відповідає вихідним даним. Окрім того, відсутня історико-архітектурна довідка, що є обов'язковою при здійсненні робіт на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини. 

“Загалом, ми виявили півтора десятка порушень під час замовлення та здійснення так званої реставрації. Замовник робіт порушив вимоги ДБН щодо відстані між житловими будинками і права мешканців сусідніх будівель. Ми виїздили на місце будівництва і встановили, що відстань між зведеною надбудовою та вікнами жилих кімнат сусіднього будинку складає 175 см, замість мінімально передбаченої ДБН відстані у 15 м. Окрім того, охоронний договір було укладено замовником лише після отримання всіх дозволів та погодження здійснення робіт на об'єкті. А це також порушення законодавства”, - зауважив Вадим Ноздря. 

За його словами, з огляду на зазначені порушення, ТКК рекомендуватиме Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київради (КМДА) видати ОСББ “Тургенєвська 55” припис про усунення порушень вимог законодавства і зобов'язати замовника протягом двох місяців знести самовільну надбудову, а також накласти на замовника фінансові санкції за недотримання вимог охоронних договорів. Якщо замовник не виконає демонтаж, місто подаватиме до суду. 

Комісія планує продовжити свою роботу ще на півроку, аби перевірити також  правомірність виконання будівельних робіт власниками квартир №№ 1,3, 39, 40, 45, 47 на об'єкті культурної спадщини на вул. Хрещатик, 23. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22 грудня 2016 року № 787/1791
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 23.02.2017 № 950/1954 "Про передачу в оренду нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади міста Києва єдиному претенденту на право оренди"
  • Про зміну типу та найменування гімназії "Ерудит" м. Києва на навчально-виховний комплекс "Ерудит" дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)-школа Іступеня-гімназія Солом'янського району м. Києва
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 17.03.2016 № 229/229 "Про створення тимчасової контрольної комісії Київської міської ради з питань забезпечення киян, які беруть участь в антитерористичній операції"
  • Про організаційно-правові заходи, пов'язані з регулюванням діяльності з розміщення зовнішньої реклами та вирішення питань, пов'язаних з розміщенням вивісок у місті Києві, реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва
  • Про приватизацію земельної ділянки громадянам Карпіловській Н.Ф., Федько В.В. та Пивоваровій І.І. для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на вул. Батумській, 7 у Голосіївському районі м. Києва П-9571
  • Про приватизацію земельної ділянки громадянам Каленюк О.М. та Бешун С.В. для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд на вул. Генерала Доватора, 8 у Голосіївському районі м. Києва П-9632
  • Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянину Ващуку О.А. на вул. Малоземельній, 6-г у Дарницькому районі м. Києва для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд К-31103
  • Про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальному підприємству по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва на вул. Прилужній, 2 у Святошинському районі м. Києва для утримання та благоустрою зелених насаджень, експлуатації та обслуговування території скверу К-31145
  • Про надання статусу скверу земельній ділянці, що розташована між будинками 4, 6а, 6б на вул. Сім'ї Хохлових у Шевченківському районі м. Києва