Ймовірні причини руйнування Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок

Tool items

Ймовірні причини руйнування  Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати заслухали звіт генерального директора КК “Київавтодор” Олександра Густєлєва щодо ситуації навколо Шулявського шляхопроводу.

Естакада була побудована 1964 року, через 20 років її було реконструйовано, розширено смуги і відповідно збільшено транспортну частину. Як зазначають у КК “Київавтодор”, у 2004 році фахівцями ПАТ “Київсоюзшляхпроект” було визнано обмежено-працездатний стан шляхопроводу. А у 2005 і 2007 роках сталися дві масштабі пожежі.

“Останнє масштабне дослідження шляхопроводу було у 2013 році. На мосту з того часу проводились сезонні осінні і весняні обстеження. Останнього разу вони проводились у квітні і листопаді 2016 року”, - зазначив Олександр Густєлєв.

За його словами, ймовірними причинами руйнування частини пішохідної консолі Шулявського шляхопроводу, є корозія бетоноконсолі та динамічна дія великовагового транспорту, чи удару. Одразу після обвалу було проведено випробування придатності естакади для подальшої експлуатації.

“Було залучено відповідне фахове підприємство «Мостовий центр», яке провело відповідні випробування із залученням техніки Київавтодору. Залучені дві вантажівки, навантажені піском, по 33 тонни. Статичні навантаження показали, що великої зміни у конструкції не сталось, єдине – лише у місці обвалу. Це консолі, що є пішохідними технічними тротуарами. Вони складають 65-70 см. Це технічний тротуар для обслуговування шляхопроводу. Ніколи він не був для пішоходів”, - розповів Олександр Густєлєв. 

Наразі за Шулявським шляхопроводом, після руйнування частини консолі, відбувається щоденний постійний нагляд. Також заборонено рух великовагового транспорту.

Нагадаємо, за дорученням заступника міського голови — секретаря Київради Володимира Прокопіва, у КМР створять робочу групу, яка займатиметься встановленням об'єктивних фактів, що призвели до руйнування Шулявського шляхопроводу. 

А мер Києва Віталій Кличко доручив перевірити всі старі шляхопроводи й мости в столиці, визначити їхній технічний стан і ухвалювати рішення щодо подальших робіт і режиму експлуатації.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про засудження діяльності релігійних організацій (об’єднань) та їх структур, керівні центри (управління) яких знаходяться на території держави-агресора російської федерації, зокрема, Української православної церкви (Московського патріархату), та звернення до Верховної Ради України
  • Про внесення змін до Міської цільової програми підвищення організації та безпеки дорожнього руху в місті Києві до 2022 року
  • Про надання КИЇВСЬКОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ОБ'ЄДНАННЮ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА «КИЇВЗЕЛЕНБУД» дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень у Тверському тупику, 9 у Печерському районі міста Києва (553501708)
  • Про надання комунальному підприємству «Святошинське лісопаркове господарство» земельних ділянок у постійне користування для цілей підрозділів 09.01 - 09.02, 09.04 - 09.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду на території кварталів 75:920 та 75:722 (Київське лісництво, квартал 77) у Святошинському районі міста Києва (
  • Про надання комунальному підприємству «Святошинське лісопаркове господарство» земельної ділянки в постійне користування для цілей підрозділів 09.01 - 09.02, 09.04 - 09.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду на території кварталу 75:919 (Київське лісництво, квартал 76) у Святошинському районі міста Києва (401417616)