Ймовірні причини руйнування Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок

Tool items

Ймовірні причини руйнування  Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати заслухали звіт генерального директора КК “Київавтодор” Олександра Густєлєва щодо ситуації навколо Шулявського шляхопроводу.

Естакада була побудована 1964 року, через 20 років її було реконструйовано, розширено смуги і відповідно збільшено транспортну частину. Як зазначають у КК “Київавтодор”, у 2004 році фахівцями ПАТ “Київсоюзшляхпроект” було визнано обмежено-працездатний стан шляхопроводу. А у 2005 і 2007 роках сталися дві масштабі пожежі.

“Останнє масштабне дослідження шляхопроводу було у 2013 році. На мосту з того часу проводились сезонні осінні і весняні обстеження. Останнього разу вони проводились у квітні і листопаді 2016 року”, - зазначив Олександр Густєлєв.

За його словами, ймовірними причинами руйнування частини пішохідної консолі Шулявського шляхопроводу, є корозія бетоноконсолі та динамічна дія великовагового транспорту, чи удару. Одразу після обвалу було проведено випробування придатності естакади для подальшої експлуатації.

“Було залучено відповідне фахове підприємство «Мостовий центр», яке провело відповідні випробування із залученням техніки Київавтодору. Залучені дві вантажівки, навантажені піском, по 33 тонни. Статичні навантаження показали, що великої зміни у конструкції не сталось, єдине – лише у місці обвалу. Це консолі, що є пішохідними технічними тротуарами. Вони складають 65-70 см. Це технічний тротуар для обслуговування шляхопроводу. Ніколи він не був для пішоходів”, - розповів Олександр Густєлєв. 

Наразі за Шулявським шляхопроводом, після руйнування частини консолі, відбувається щоденний постійний нагляд. Також заборонено рух великовагового транспорту.

Нагадаємо, за дорученням заступника міського голови — секретаря Київради Володимира Прокопіва, у КМР створять робочу групу, яка займатиметься встановленням об'єктивних фактів, що призвели до руйнування Шулявського шляхопроводу. 

А мер Києва Віталій Кличко доручив перевірити всі старі шляхопроводи й мости в столиці, визначити їхній технічний стан і ухвалювати рішення щодо подальших робіт і режиму експлуатації.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Порайка А.М.
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік»
  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Брагінського В.В.
  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Кушніра І.І.
  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо термінового вирішення питання виходу підприємств централізованого водопостачання та централізованого водовідведення з кризового фінансового стану
  • Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель (385387279)
  • Про передачу громадянину Орехову Віктору Миколайовичу у приватну власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на вул. Гришка Миколи, 27 у Деснянському районі м. Києва (670382706)
  • Про передачу ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕСТ ІСТ ДЕЛІВЕРІ» земельної ділянки в оренду для експлуатації та обслуговування комплексу будівель і споруд на вул. Жмеринській, 26 у Святошинському районі міста Києва (555444135)
  • Про внесення змін та доповнень до Регламенту Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 04.11.2021 № 3135/3176
  • Про закріплення на праві господарського відання за Київським столичним університетом імені Бориса Грінченка майна комунальної власності територіальної громади міста Києва