В. Прокопів: сервісом е-петицій до міської влади скористались понад 700 тисяч осіб

прокопів, петиції, нарада

Tool items

В. Прокопів: сервісом е-петицій до міської влади скористались понад 700 тисяч осіб

 

52 електронні петиції до Київської міської ради подолали прохідний бар’єр у 10 тисяч голосів. З них 10 було відхилено, 7 реалізовано повністю, 5 петицій наразі знаходяться на розгляді. Решта 30 електронних звернень  на тому чи іншому етапі реалізації. Про це повідомив заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів під час наради з відповідальними посадовими особами міської влади та представниками громадськості щодо виконання електронних звернень.

Як наголосив Володимир Прокопів, саме завдяки активним киянам у столиці курсує нічний транспорт та почався процес повернення майнового і технологічного комплексу “Київенерго” під контроль міста. Також Київ виборов у суді ділянку землі для створення Скверу Небесної Сотні. 

“Наразі ми маємо ситуацію, коли петиції дійсно стали інструментом спілкування громади і міської влади. Але поки що виконання електронних звернень не таке, як би хотілося мені та авторам петицій. Є також низка успішних ідей, щодо яких кроки робляться, але повільно. Приміром, безбар'єрний Київ – одна з перших петицій. Ініціатива дуже складна і комплексна. Щоб місто стало універсальним і доступним для всіх людей, у тому числі для людей з обмеженими можливостями, потрібен час”, - зазначив Володимир Прокопів. 

Аби прискорити процес реалізації доручень громадян, наразі петиції розглядають за новою процедурою. Зокрема активна громадськість та міська влада спільно працюють над процесом реалізації ініціатив — відповідальні посадові особи з автором розробляють план виконання успішного електронного звернення. 

“На звіт щодо реалізації петицій були запрошені як відповідальні представники департаментів,  так і автори петицій. Метою заходу було почути обидві сторони: з одного боку, що зроблено відповідальним виконавцем для реалізації петиції, з іншого, почути точку зору автора, дізнатись, чи задовольняє його стан виконання петиції. Зараз Положенням про петиції передбачено щоквартальний публічний звіт, але думаю, що наступного разу варто протягом кварталу збирати інформацію та пропозиції від авторів і під час звітів обговорювати лише ті петиції, щодо яких точки зору автора і відповідального виконавця не збігаються. Таким чином зможемо працювати ефективніше”, - зазначив керуючий справами секретаріату Київради Ігор Хацевич. 

Уже понад два роки Київрада використовує сервіс електронних петицій для  вирішення проблем, які найбільше турбують киян. За цей час е-звернення здобули значну популярність. До прикладу, кількість користувачів, що проголосували — складає близько 700 тисяч. До голосування було допущено більш ніж 4 700 петицій (ще понад 2300 петицій відхилено).

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Київський міський консультативно-діагностичний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін до комплексної міської цільової програми «Освіта Києва. 2024-2025 роки»
  • Про внесення змін до Комплексної міської цільової програми «Столична культура: 2022-2024 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.12.2021 № 4031/4072
  • Про внесення змін до Комплексної міської цільової програми «Столична культура: 2025 - 2027 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 04.07.2024 № 1652/9618