Tool items
У Київраді обговорили новий Генеральний план Києва до 2025 року
Сьогодні у Київській міській раді відбулася нарада за участю представників депутатських фракцій Київради, департаментів виконавчого органу Київради (КМДА), членів Національної спілки архітекторів і Академії будівництва України та громадськості під головуванням заступника міського голови-секретаря Київради Володимира Прокопіва, де представили розробку нового Генерального плану розвитку Києва та приміської зони до 2025 року.
Як зазначили у Департаменті містобудування та архітектури, чинний Генплан, що приймався у 1998 році, наразі не відповідає дійсності. Зокрема, передбачалося, що за 20 років населення зросте всього на 13 тис. осіб. У даний час чисельність населення збільшилася вже на 250 тис. осіб. Відповідно, зросли - споживання енергоресурсів, транспортні потоки, потреби у дитячих закладах. Кількість автомобілів, що планувалася у 740 тис. до 2020 року, вже досягла 1,2 млн. Таким чином, помилково занижені показники не дають можливості встановити реальні потреби у субвенціях, енергоресурсах, пропускній спроможності магістралей та метро тощо.
Під час наради заслухали начальника КО «Інститут генерального плану м. Києва» Сергія Броневицького, який зазначив: “Наразі постала необхідність затвердити проект нового Генерального плану, у якому збалансовано громадські інтереси щодо потреби у дитячих закладах, зелених зонах, визначено реальні ділянки для будівництва житла з об’єктами соціальної сфери. У разі затвердження нового Генплану з’явиться можливість у цьому році розробити та затвердити на його основі Зонінг, який чітко визначить висотність забудови, а розробку ДПТ здійснювати лише для інвестиційно привабливих територій для забудови нових житлових мікрорайонів. Зонінг визначає перелік дозволених видів використання і надає інвестору можливість розібратися, що дозволяється і що забороняється”.
У новому Генплані до 2025 року планується оптимізувати мережу магістралей та систему транспорту. Зокрема, передбачаються хордові магістралі в обхід центральної частини, виведення транзиту за межі забудованих територій, три нові транспортні переходи через Дніпро, будівництво розв’язок, автоматизація регулювання руху транспорту та пріоритет громадського транспорту. Намічено активний розвиток метрополітену, міської кільцевої електрички, трамваю з пересадковими вузлами. Рівень автомобілізації легковими автомобілями передбачено до 450 автомобілів на 1000 жителів. Нова житлова забудова на перспективу розрахована в обсязі 22 млн.кв.м.
Секретар Київради Володимир Прокопів запросив Президента Національної спілки архітекторів Володимира Гусакова та начальника КО «Інститут генерального плану м. Києва» Сергія Броневицького на найближчому пленарному засіданні Київради доповісти про стан справ щодо розробки Генерального плану Києва до 2025 року.
Нагадаю, 27 серпня 2015 року відбулися депутатські слухання, де було презентовано Генеральний план розвитку Києва та приміської зони до 2025 року. Проект Генплану-2025 року мають розглянути на громадських слуханнях, свої висновки та узгоджені позиції також повинні надати Департамент земельних ресурсів та Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА).