Київрада затвердила Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури

Tool items

Київрада затвердила Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури

Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури у столиці.

Як зазначається у Концепції, велосипедист, який їде на роботу по 8 км 4 дні на тиждень, уникає 3220 км їзди автомобілем на рік. Це дорівнює економії 380л палива та 750 кг викидів СО2.

Загалом, документ передбачає створення 240 кілометрів веломаршрутів у найближчі роки та понад 1000 кілометрів транспортних, рекреаційних та приміських шляхів для користувачів велотранспорту.

“Концепція містить всю необхідну інформацію для створення велосипедної інфраструктури в Києві.  Також документ дає рекомендації стосовно удосконалення нормативно-правового поля. Загалом мета Концепції — розвиток та популяризація велосипедного руху, а також збільшення частки велотранспорту у столиці до 5%. Велосипед не створює жодного навантаження на навколишнє середовище: він не забруднює повітря шкідливими викидами і не створює шуму. Це робить вулиці міста чистішими і тихішими”, - розповіла координаторка АВК по Києву і радниця Київського міського голови з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова.

У Концепції представлено загальну схему велосипедних маршрутів Києва, а також план-схему почерговості створення велосипедних маршрутів, втілення якої розраховано на період дії Стратегії розвитку міста до 2025 року.

Головними завданнями Концепції є: зниження транспортного навантаження на автошляхи, створення комфортного та безпечного середовища для розвитку велосипедного руху, зменшення рівня забруднення повітря, популяризація ідеї пересування містом на велосипеді. Під час розробки Концепції протягом 2016-2017 рр. проводились широкі публічні обговорення матеріалів Концепції для врахування думки громадськості.

Рішення Концепції будуть враховані при розробці матеріалів Генерального плану розвитку міста Києва, комплексної схеми транспорту, детальних планів територій та іншої планувальної документації.

Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури у столиці підтримали 96 депутатів.

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Київська міська студентська поліклініка» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про реорганізацію комунального некомерційного підприємства «Київський міський консультативно-діагностичний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про внесення змін до міської цільової програми «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров’я столиці» на 2024 – 2025 роки
  • Про внесення змін до комплексної міської цільової програми «Освіта Києва. 2024-2025 роки»
  • Про внесення змін до Комплексної міської цільової програми «Столична культура: 2022-2024 роки», затвердженої рішенням Київської міської ради від 16.12.2021 № 4031/4072
  • Про продаж земельної ділянки на Оболонській набережній, 19 в Оболонському районі м. Києва Адамів Людмилі Михайлівні для експлуатації та обслуговування нежитлової будівлі - закладу громадського харчування (557411940) 
  • Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо інвентаризації земель (442535798)
  • Про включення до Переліку другого типу нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади міста Києва
  • Про надання Київському комунальному об’єднанню зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» земельної ділянки у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень (парку) між вул. Колоскова та вул. Сигнальною у Солом'янському районі міста Києва (244489937)  
  • Про надання  ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР КОМЕРЦІЙНИХ ПЛОЩ» дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для розміщення та обслуговування лінійних об’єктів транспортної інфраструктури (заїзди, виїзди) в межах бульв. Миколи Міхновського, вул. Антоновича, вул. Миколи Грінченка та вул. Панаса