Tool items
5 форматних зон: у Київраді обговорюють Концепцію розміщення зовнішньої реклами міста
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати обговорили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці.
Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четверті зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.
Після обговорень із громадськістю, нульову та першу форматну зону заплановано збільшити.
“До нульової форматної зони ми додали парки, сквери, окремі алеї та вулиці підвищеної небезпеки. Збільшення першої зони було обумовлено тим, що раніше до неї не були включені території, які є історико-культурними пам'ятками — це і наш стародавній Поділ, район вокзалу, Паньківщина, Печерськ. Таке розмежування сприятиме збереженню національної та культурної спадщини, звільнення її від рекламних конструкцій, реалізації принципу: чим ближче до історичного центру міста, тим менша площа рекламного засобу”, - говорить начальник відділу реклами Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) Наталія Гончарова.
Особливу увагу в проекті Концепції розміщення зовнішньої реклами Києва приділено безпеці пішоходів та водіїв. Адже рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху, та не мають відволікати увагу водіїв. Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, на розподільних смугах шириною менше 2 метрів, ближче, ніж 30 метрів до пунктів зупинки маршрутних транспортних засобів та ближче, ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.
“Мета реклами — привернути увагу. В ситуації з водіями це означає відволікти увагу від обстановки на дорозі. Місця концентрації дорожньо-транспортних пригод — це перехрестя і дорожні розв'язки, там де якраз накопичено велику кількість рекламних конструкцій, тому що це місце, де водій зупиняється і може звернути увагу на рекламу. Ми маємо змінити такій підхід, наша мета — підвищити рівень безпеки і змінити зовнішній вигляд міста”, — зазначає заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Депутати транспортної комісії взяли до розгляду проект рішення відповідної Концепції та доручили Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) протягом 7 днів, у вигляді порівняльної таблиці, узагальнити всі пропозиції які надійдуть протягом цього часу та обговорити їх в рамках робочої наради. Потім всі зміни розглядатиме постійна комісія Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами.