Tool items
Київ планує завершити облаштування великого туристичного пішохідного маршруту та звести укриття для безпеки відвідувачів. Маршрут розпочинається від Києво-Печерської лаври, пролягає мальовничими київськими пагорбами через скляний міст, Алею художників, Алею закоханих, виходить на Пейзажну алею та має біля Львівської площі.
Зокрема, на місці самовільно збудованих гаражів розглядають можливість облаштування споруди подвійного призначення, яка слугуватиме протирадіаційним укриттям на 1650 місць та підземним паркінгом та 320 авто.
Як зазначив заступник міського голови – секретар Київської міської ради Володимир Бондаренко у публікації на Facebook, наразі ця територія занедбана, ще за радянських часів там були самовільно збудовані стаціонарні бетонні гаражі, більшість із яких зараз в аварійному стані, у такому ж стані перебуває частина пагорба біля цих гаражів та власне сходи, які мають вести з Пейзажної алеї.
«Ця територія не належить до паркової зони. Жодного іншого будівництва там бути не може. Це принципова позиція столичної влади, яка реалізовує проєкт Пейзажної алеї протягом останніх десяти років. Проєкт рішення, який планується винести на одне з найближчих пленарних засідань, не стосується безпосередньо будівництва споруди подвійного призначення, а є етапом підготовки, який визначає загальні межі, функціональне зонування та можливості використання території. Він не дозволяє безпосередньо розпочинати будь-яке будівництво», – наголосив Володимир Бондаренко.
Заступник міського голови – секретар Київської міської ради зауважив, що жодним чином не буде пошкоджено історичний вигляд Пейзажної алеї та прилеглих до неї територій.
«У майбутньому проєктанти та архітектори розроблять план будівництва споруди подвійного призначення на місці самовільно збудованих гаражів. Нова споруда буде розташована таким чином, щоб не заважати архітектурному ансамблю і не порушувати природний ландшафт цієї історичної зони. Це допоможе розвантажити центральну частину міста від хаотичного паркування автомобілів, оскільки в цьому районі відсутність достатньої кількості паркомісць призводить до того, що машини стоять на тротуарах, у дворах або в інших заборонених місцях. Зокрема, і мешканці прилеглих будинків, і гості Пейзажної алеї наразі паркують автівки хаотично у дворах або ж на вулиці Велика Житомирська, заважаючи нормальному руху транспорту. Новий паркінг дозволить вирішити цю проблему, зберігаючи при цьому порядок. Водночас це буде споруда подвійного призначення, яка слугуватиме протирадіаційним укриттям для великої кількості мешканців столиці в разі оголошення повітряної тривоги. Наголошую, що будь-які роботи зможуть розпочатись виключно після завершення археологічних розкопок», – додав Володимир Бондаренко.