Tool items
ПрАТ «АК «Київводоканал» нагадує, що з 1 до 5 числа місяця показники лічильників холодної води не приймають. Але починаючи з 6 числа показники можна буде передати будь-яким дистанційним способом.
Зокрема, показники можна передавати:
на сайті, натиснувши кнопку «передати показники»;
через особистий кабінет «Київводоканалу»;
за допомогою мобільних додатків Viber (http://tinyurl.com/pn92devj) і Telegram (https://t.me/vodokanalkiev_bot). Перейти до чат-ботів можна також із головної сторінки сайту, натиснувши на відповідну позначку в правому нижньому кутку;
за телефоном контакт-центру «Київводоканалу» – (044) 202-02-02, або телефоном КК «ЦКС» – 247-40-40;
через мобільний додаток «Київводоканалцифровий».
Якщо користувач не встиг передати показання вчасно, нарахування буде здійснено за середніми показаннями ваших лічильників за попередні три місяці. Але якщо не передавати дані тривалий час, це може призвести до невірних нарахувань за спожиту воду.
Підприємство звертає увагу, що показання лічильників гарячої води також необхідно передавати, оскільки вони потрібні для формування нарахувань за водовідведення. Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею «0», тобто ті ж, що й минулого місяця.
У разі пошкодження або руйнування житла нарахування за цими адресами припиняються, тож власникам таких помешкань передавати показники не потрібно.
«Київводоканал» щиро вдячний киянам за те, що навіть за таких складних обставин вони знаходять можливість передавати показники лічильників та сплачувати за спожиті послуги.