![](https://kmr.gov.ua/sites/default/files/imgbig_19_2.jpg)
Tool items
Понад 200 працівників комунального концерну «Центр комунального сервісу» продовжують у дистанційному режимі консультувати мешканців столиці з більш як 40 видів житлово-комунальних питань. Серед них варіанти оплати послуг, завіряння нарахувань та їхні коригування, передача показників лічильників тощо.
На сьогодні, зокрема, доступні наступні сервіси ЦКС:
особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);
електронний рахунок – для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку;
месенджер на Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
зворотний зв’язокна сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
(044) 247-40-40– сall-центр – для консультацій та передачі показань лічильників;
стаціонарні номери телефонів– для передачі показань лічильників (номери у таблиці нижче);
Skype-зв’язок – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
0 800 404 407– безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників.