Tool items
Протягом 2021 року Центри надання адміністративних послуг Києва опрацювали 1 649 356 звернень.
Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації, депутат Київської міської ради Костянтин Усов у своєму Telegram-каналі.
«Близько 1,003 млн документів були подані киянами особисто, 48 227 – в електронному вигляді, ще 40 190 – надіслані поштою. Кількість телефонних консультацій склала близько 558 000», – зазначив Костянтин Усов.
Заступник голови Київської міської державної адміністрації нагадав, що під час локдауну в київських ЦНАПах діяла змішана форма прийому громадян: заявники зверталися до Центру, попередньо зареєструвавшись в електронній черзі на конкретну годину або відвідували ЦНАП у зручний час, скориставшись талоном.
«Найчастіше кияни зверталися до ЦНАПів задля, щоб оформити реєстрацію місця проживання, реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а також отримати паспортні послуги», – повідомив Костянтин Усов.
Також у 2021 році стала більш популярною послуга обміну посвідчення водія та видачі дублікату – за рік опрацьовано 2 034 звернення, це майже 37% від усієї кількості випадків із початку надання послуги у 2018 році.
Нагадаємо, ЦНАПи міста приймають документи громадян не лише в паперовому, а й в цифровому вигляді. Це додаткова зручність для користувачів смартфонів, яким не треба нести з собою в ЦНАП ID-картку, закордонний паспорт, права або ідентифікаційний код.