Tool items
У 2021 році в Києві було демонтовано майже 25 тисяч незаконних конструкцій та вивісок, які не відповідають правилам розміщення реклами в Києві. Про це повідомив заступник голови КМДА Валентин Мондриївський.
«Столиця крок за кроком втілює дизайн-код столиці – єдину стратегію впорядкування рекламного оформлення міста, який враховує архітектурні, функціональні та історико-культурні чинники місцевого середовища. Головна мета цієї стратегії – зниження рівня візуального шуму та повага до соціального простору. Особливий акцент – на демонтажі конструкцій, які не відповідають вимогам розміщення вивісок та зовнішньої реклами в Києві. Станом на кінець грудня демонтажні бригади КП «Київреклама» прибрали з вулиць Києва 24 555 незаконних рекламних конструкцій та вивісок. Така кількість демонтажів стала рекордною порівняно з іншими роками, а найбільш кількісним виявився місяць липень – 2 555 демонтажів», – розповів Валентин Мондриївський.
Він підкреслив, що найбільшу кількість конструкцій, як і завжди, було демонтовано на фасадах будівель, адже саме вони більш за все потерпають від незаконних вивісок та рекламних конструкцій. У цьому році було демонтовано 17 755 одиниць незаконних конструкцій на фасадах. Серед них – один з найбільших банерів на будинку по вул. Драйзера, розмір якого сягнув 555 кв. м. Наймаштабніші демонтажі відбулись на фасадах Подолу, біля Центрального Вокзалу та по вул. В. Васильківській. А найбільше повторних демонтажів в одній локації відбулося на фасадах Повітрофлотського проспекту, де вдруге зняли майже 70 незаконних конструкцій.
У місті майже завершено роботу з демонтажу великих наземних конструкцій, які перевищують норми розмірів у своїй форматній зоні. Серед яких 21 суперсайт заввишки з 5-поверхівку та площею близько 100 м. кв.
«На 87% порівняно з 2020 роком зросла сума надходжень до бюджету в якості штрафів за адміністративні правопорушення щодо незаконно розміщеної реклами. Так за 2020 рік було складено 457 протоколів на суму 587 690 грн, а станом на 22 грудня поточного року складено 812 протоколів на суму 1,1 млн грн. Робота зі звільнення вулиць від незаконних рекламних конструкцій, напевно, зараз найактивніша за весь час. І такий темп ми будемо тримати і надалі. Також хочеться підкреслити, що коефіцієнт корисної дії дизайн-коду міста збільшується не лише за рахунок демонтажів та штрафів, значну роль відіграє можливість подачі заяв на погодження вивіски в онлайн форматі та якісна роз’яснювальна діяльність», – зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
Вона додала, що кількість поданих заяв на оформлення вивісок, порівняно з минулим роком, зросла майже вдвічі, а саме: у 2021 році надійшло 3 245 заяв, а у 2020 році – 1 856 таких звернень. Для порівняння: у 2019 році – 1 241, а у 2018 році – лише 868.
«Цей рік відзначився і новою опцією для операторів зовнішньої реклами, відтепер вони мають можливість обмінюватися первинними бухгалтерськими документами в електронному форматі. Також ми додали до сервісів онлайн приймальню начальника управління. У рамках роз’яснювальної діяльності у 2021 році було розроблено буклет «Вивіска. Як оформити за правилами», де в зручній для сприйняття формі розписан алгоритм дій для підприємців. А також активно оновлюється сайт та соціальні мережі», – зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.