Tool items
У Києві розробляється порядок супроводу дітей під час інклюзивного навчання в освітніх закладах.
За словами депутатки Київської міської ради, секретарки Постійної комісії з питань охорони здоров’я та соціальної політики Богдани Тимощук, надання даної соціальної послуги потрібно врегулювати відповідно до чинного законодавства. А також ретельно перевірити спроможність закладів освіти щодо забезпечення комфорту дітей з особливими потребами, які навчаються за інклюзивною освітою.
«У загальноосвітніх закладах зростає кількість учнів з особливими освітніми потребами, які потребують інклюзивної форми навчання. Соціальна послуга супроводу надається дітям на підставі висновку інклюзивно ресурсного центру. Вона здійснюється асистентом учня – соціальним робітником, одним із батьків учня або уповноваженою ними особою за умови проходження спеціальної підготовки. Запровадження даної моделі організації навчання й виховання у столичних школах потребує особливої підготовки супроводжуючих, оскільки ефективність інтегрованого та інклюзивного навчання у багатьох речах залежить від якісного соціально-педагогічного супроводу дітей з інклюзією. Це рішення допоможе забезпечити для всіх рівні можливості щодо налагодження соціальних зв'язків та можливості брати участь в основних сферах життя і діяльності школи, готуючи себе до повноцінного майбутнього у суспільстві», – зазначила Богдана Тимощук.