Tool items
Київ планують зробити зручнішим для маломобільних груп населення і пішоходів упродовж 5 років
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати підтримали затвердження міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки.
Відповідна програма має на меті запровадження нової транспортної політики. Зокрема планується відійти від автомобілецентризму і зробити столичну інфраструктуру зручною в першу чергу для маломобільних груп населення, пішоходів, велосипедистів і громадського транспорту. Пріоритет надаватимуть розвитку електротранспорту, у планах об’єднати лівобережну та правобережну трамвайні мережі.
«У цій програмі ми не просто декларуємо, а по крокам деталізували новий принцип організації простору: не місто для машин, а місто для людей. І чим менш мобільний учасник руху, тим більше переваг він повинен мати. У такій системі координат буде розвиватися громадський транспорт: оновлення рухомого складу, будівництво метро на Виноградар і на Троєщину, створення зручних пересадочних вузлів з міською електричкою», – наголосив голова постійної комісії Київради з питань транспорту Олексій Окопний.
Окрім того, цільова програма має на меті змінити модель управління транспортною інфраструктурою міста. Йдеться про впровадження систем безготівкової оплати проїзду в громадському транспорті та електронного квитка з широким набором тарифів. Також у програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену.
Загальний бюджет програми, розрахованої на п’ять років, складає 83,4 млрд грн. Більшу частину – 76,1 млрд – фінансуватиме місто, решту суми надійдуть з держбюджету, а також від інвесторів та кредиторів.
Проект програми мають розглянути на одному з пленарних засідань Київради.