Tool items
Прокопів: мерія спростила порядок використання Колонної зали та конференц-зали
Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердили порядок використання Київрадою Колонної зали та конференц-зали для проведення заходів.
Відтак, на першому та другому поверхах мерії – у конференц-залі та Колонній залі можна проводити публічні заходи міського, всеукраїнського та міжнародного рівнів у позаробочий час.
«Ми перетворили перший поверх на публічний простір. Там облаштовано конференц-залу, де можна проводити публічні зустрічі. І наше завдання зробити доступ до неї, а також до Колонної зали максимально легким та прозорим. Бо минулого року ми були майданчиком для 300 заходів, а тепер з появою конференц-зали, їх буде набагато більше. Так для спрощення процедури, місто планує запровадити онлайн-сервіс для запису на проведення публічних заходів. Заявку можна буде заповнити як на офіційному сайті Київради, так подати і в письмовому вигляді», - зазначив ініціатор рішення, заступник міського голови – секретар Київради Володимир Прокопів.
Відповідальним за формування списку заходів та опрацювання пропозицій на їхнє проведення буде секретаріат КМР. Там протягом 5 днів мають опрацювати звернення щодо незайнятості приміщення на запропоновану дату, змісту та концепції заходу; його суспільної значимості; масштабу заходу та відповідності іншим вимогам. Після цього заявку оприлюднюватимуть на офіційному веб-сайті КМР та надсилатимуть ініціаторам підтвердження або повідомлятимуть про неможливість проведення заходу.
«Важливий момент – всі події не мають передбачати отримання фінансової вигоди. Тобто платний вхід, купівля вхідних квитків чи платна реєстрація – заборонені. Також забороняється розміщення внутрішньої реклами, за винятком соціальної», - наголосив Володимир Прокопів.
Рішення підтримали 82 депутати Київради.