Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна

КМДА

Tool items

1912

Звіт ТКК: надбудова на Тургенєвській, 55 — незаконна 

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування та регламенту депутати погодили звіт тимчасової контрольної комісії Київради щодо перевірки правомірності здійснення надбудови на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини на вул. Тургенєвська, 55.

Відповідна комісія була створена у липні минулого року і перевіряла дотримання будівельних норм, державних стандартів, вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, планування і забудови територій та законодавства у сфері охорони культурної спадщини при виконанні будівельних робіт. 

За результатами роботи, ТКК встановила численні факти порушень містобудівного законодавства замовником будівництва ОСББ “Тургенєвська 55”. 

“ТКК встановила, що замовник отримав дозвіл ДАБІ на виконання будівельних робіт та дозвіл управління охорони культурної спадщини КМДА на проект із реставрації з пристосуванням (влаштуванням надбудови аттикового поверху) на Тургенєвській. Тобто при проведенні реставрації має бути збережена автентичність і принципова структура пам'ятки. Але надбудова передбачає збільшення площі будинку. Таким чином ці два поняття несумісні, адже при здійсненні надбудови відбувається зміна геометричних розмірів об'єкта, що не допускається при здійсненні реставрації з пристосуванням”, - зазначає голова ТКК, депутат Київради Вадим Ноздря. 

Серед виявлених порушень на об'єкті по вул. Тургенєвська, 55 і те, що реставраційне завдання усупереч вимогам законодавство не було  погоджено Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА), а розроблена документація не відповідає вихідним даним. Окрім того, відсутня історико-архітектурна довідка, що є обов'язковою при здійсненні робіт на щойно виявленому об'єкті культурної спадщини. 

“Загалом, ми виявили півтора десятка порушень під час замовлення та здійснення так званої реставрації. Замовник робіт порушив вимоги ДБН щодо відстані між житловими будинками і права мешканців сусідніх будівель. Ми виїздили на місце будівництва і встановили, що відстань між зведеною надбудовою та вікнами жилих кімнат сусіднього будинку складає 175 см, замість мінімально передбаченої ДБН відстані у 15 м. Окрім того, охоронний договір було укладено замовником лише після отримання всіх дозволів та погодження здійснення робіт на об'єкті. А це також порушення законодавства”, - зауважив Вадим Ноздря. 

За його словами, з огляду на зазначені порушення, ТКК рекомендуватиме Департаменту з питань державного архітектурно-будівельного контролю виконавчого органу Київради (КМДА) видати ОСББ “Тургенєвська 55” припис про усунення порушень вимог законодавства і зобов'язати замовника протягом двох місяців знести самовільну надбудову, а також накласти на замовника фінансові санкції за недотримання вимог охоронних договорів. Якщо замовник не виконає демонтаж, місто подаватиме до суду. 

Комісія планує продовжити свою роботу ще на півроку, аби перевірити також  правомірність виконання будівельних робіт власниками квартир №№ 1,3, 39, 40, 45, 47 на об'єкті культурної спадщини на вул. Хрещатик, 23. 

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України щодо удосконалення форми та змісту посвідчень депутатів місцевих рад та внесення змін до Положення про помічника- консультанта, депутата Київської міської ради, затвердженого рішенням Київської міської ради від 13 липня 2006 року №28/28
  • Про присвоєння назви скверу у Шевченківському районі міста Києва
  • Про оздоровлення дітей територіальних громад сіл Київської області, на території яких розміщенні об’єкти міста Києва
  • Про створення комунального некомерційного підприємства «Київський міський дитячий кардіологічний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України про посилення відповідальності за пошкодження майна
  • Про порядок реалізації Київською міською радою і визначеними нею органами повноважень у сфері оренди
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 12.03.2020 № 235/8405 «Про затвердження списку присяжних Деснянського районного суду міста Києва»
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 28.07.2020 року №92/9171 Про оголошення ландшафтним заказником місцевого значення«Троєщинські луки»
  • Про надання Київському комунальному об’єднанню зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень загального користування між будинками №№ 22, 24 на вул. Академіка
  • Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 12.03.2020 № 233/8403 «Про затвердження списку присяжних Солом’янського районного суду міста Києва»