Управління адміністративного та господарського забезпечення Київської міської ради

Відділи

Посадові особи

Сабадаха Ігор Олександрович (Начальник управління)
Рязанцева Оксана Василівна (Заступник начальника управління)
Дергалюк Андрій Васильович (Заступник начальника управління - начальник відділу)

Адреса і телефон

Адреса: м.Київ, вул. Хрещатик, 36, каб. 305, 310
Телефон: 202-79-08, факс 202-70-74, 202-70-49

Звіти

Файли

Основні функції та напрямки роботи: 

                   Адміністративно-господарське, інформаційно-технічне та комп’ютерне забезпечення діяльності Київської міської ради, постійних комісій Київської міської ради та секретаріату Київської міської ради. Забезпечення експлуатації, інженерно-технічного обслуговування та утримання в належному санітарно-технічному стані адміністративно-майнового комплексу Київради. Проведення та контроль за виконанням ремонтно-будівельних робіт, погодження проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та капітальний і поточний ремонт адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території. Підготовка та узгодження кошторисів, проектів на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території. Своєчасне та якісне виконання робіт із обслуговування та утримання в належному стані інженерних комунікацій, додержання правил експлуатації адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території, а також вентиляційного обладнання, кондиціонерів та іншого устаткування для безперебійного постачання будинків електроенергією, гарячою та холодною водою, теплом тощо. Підготовка, узгодження та укладання договорів для адміністративно-господарського, інформаційно-технічного та комп’ютерного забезпечення діяльності Київської міської ради, постійних комісій Київської міської ради та секретаріату Київської міської ради, для експлуатації, інженерно-технічного обслуговування та утримання в належному санітарно-технічному стані, забезпечення та контролю охорони, пропускного режиму та цілодобового чергування оперативних чергових адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території. Контроль використання за призначенням і зберігання комунального майна адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території. Облік, координація та контроль за експлуатацією телекомунікаційних мереж Київської міської ради, постійних комісій Київської міської ради та секретаріату Київської міської ради. Забезпечення технічного нагляду за слаботочними інженерними вузлами. Створення та ведення електронної бази рухомого та нерухомого майна, щодо забезпечення експлуатації та обслуговування адміністративних будинків Київради. Збереження матеріальних цінностей адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території. Організація та проведення інвентаризації матеріально-технічних засобів та цінностей Київської міської ради. Облік, контроль, видача та опрацювання заявок постійних комісій Київської міської ради та секретаріату Київської міської ради, аналіз майбутніх витрат, створення та ведення електронної бази матеріально-технічних засобів та цінностей. Підготовка та складання річного плану закупівель необхідних товарів та послуг за державні кошти для забезпечення роботи Київської міської ради. Проведення необхідних процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти. Забезпечення функціонування локальної інформаційної мережі Київської міської ради (маршрутизаторів, серверів, комутаторів та пасивного обладнання), забезпечення доступу до мережі Інтернет. Забезпечення роботи з базами апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Електронний документообіг» та «Звернення громадян», доступ до баз КБУ «Контактний центр міста Києва». Забезпечення роботи інформаційно-пошукової системи законодавчих актів «Ліга» у Київській міській раді. Технічний супровід веб-сайту Київської міської ради. Технічна підтримка користувачів персональних комп’ютерів, встановлення та забезпечення функціонування комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та інших засобів оргтехніки Київської міської ради, постійних комісій Київської міської ради та секретаріату Київської міської ради. Інформаційно – технічне забезпечення ведення пленарних засідань Київської міської ради. Забезпечення виготовлення друкованої продукції для потреб секретаріату Київської міської ради. Контроль за забезпеченням охорони, пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму. Контроль за забезпеченням режиму секретності під час обробки інформації, здійснення контролю за використанням та експлуатаційним обслуговуванням технічних засобів захисту інформації, охоронної сигналізації, системи контролю та управління доступом, системи охоронного відеоспостереження, зв’язку, інших матеріально-технічних засобів охоронного призначення. Забезпечення виготовлення, видачі та обліку пластикових електронних карток доступу та перепусток для в’їзду автомобілів на територію адміністративно-майнового комплексу. Забезпечення безперебійної роботи системи контролю та управління доступом (СКУД). Здійснення погодження на право паркування на території адміністративно-майнового комплексу Київради. Збір інформації щодо змін та доповнень до довідника телефонів працівників Київради, виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій. Здійснення контролю за виконанням договірних умов недержавною службою охорони з питань охорони адміністративно-майнового комплексу Київради та на прилеглій території. Взаємодія зі службою охорони на основі системного аналізу та обміну інформацією, відпрацювання заходів щодо удосконалення системи охорони, пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму адміністративно-майнового комплексу Київради. Погодження замовлень на видачу диспетчером адміністративно – майнового комплексу Київради запасних ключів. Розробка та впровадження методичних матеріалів з питань, що відносяться до компетенції управління. Надання пропозицій щодо вдосконалення системи охорони та пропускного режиму в адміністративно - майновому комплексі. Організація дієвого контролю за виконанням вимог нормативно-правових документів з питань, що відносяться до компетенції управління. Перевірка інформації про можливі протиправні дії, які можуть перешкоджати діяльності Київської міської ради. Надання керівництву Київради необхідної інформації з питань, що відносяться до компетенції управління. Ведення діловодства управління відповідно до норм чинного законодавства України. Підготовка та надання звітів про проведену роботу управління. Здійснення інструктування працівників секретаріату Київради з питань, що відносяться до компетенції управління. Забезпечення дотримання правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежної безпеки працівниками секретаріату Київської міської ради. Контроль за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку працівниками управління. Сприяння підвищенню кваліфікації, підготовці та перепідготовці працівників управління. Складання номенклатури справ управління, забезпечення контролю за правильністю формування оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в архів.

Розширений пошук

Графік роботи

Пн-Чт 09:00 - 18:00

Пт 09:00 - 16:45

Сб-Нд вихідний

обід 13:00 - 13:45