Транспортна комісія розглянула Стратегію реформування зовнішньої реклами в Києві

Будівля Київської міської ради

Tool items

Транспортна комісія розглянула Стратегію реформування зовнішньої реклами в Києві

Вчора на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати розглянули презентацію Стратегії реформування зовнішньої реклами в Києві.

Згідно презентованого документу, пропонується обмежити розміщення об'єктів зовнішньої реклами в зонах охорони пам'яток культурної спадщини, парках та скверах, у безпосередній близькості до адміністративних та культових будівель і споруд, на мостах, шляхопроводах тощо.

Відповідно до напрацьованої Стратегії, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами, максимальний розмір рекламного поля наземного окремо розміщеного рекламного засобу у четвертій форматній зоні пропонується визначити у 36 кв.м. (Форматні зони базуються на історико-архітектурному опорному плані Києва).

“Наша мета — зробити так, щоб реклама працювала, була корисною для містян, прикрашала Київ, приносила прибуток місту, операторам та рекламодавцям. Ми спільно з фахівцями структурних підрозділів та комунальних підприємств виконавчого органу Київради напрацювали основні напрямки стратегії і тепер будемо детально розробляти всю концепцію”, - зазначила в.о. директора Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) Ганна Бондар.

Наразі Департамент містобудування та архітектури проводить роботу щодо підготовки змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м.Києві, затвердженої рішенням Київради від 26.01.2012 №20/7357.

За дорученням постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку та реклами, профільний департамент спільно з Антикорупційною радою при Міському голові, КП “Київреклама”, Управлінням охорони культурної спадщини, громадськістю та підприємцями має створити широку робочу груп, аби вдосконалити Стратегію та разом напрацювати зміни до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м.Києві

-A A +A

Читайте також

Розширений пошук

  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Порайка А.М.
  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Брагінського В.В.
  • Про дострокове припинення повноважень депутата Київської міської ради Кушніра І.І.
  • Про звернення Київської міської ради до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України щодо термінового вирішення питання виходу підприємств централізованого водопостачання та централізованого водовідведення з кризового фінансового стану
  • Про додаткові заходи щодо підтримки сил безпеки і оборони з метою забезпечення національної безпеки та відсічі збройної агресії російської федерації проти України
  • Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 20 квітня 2023 року № 6320/6361 «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно територіальної громади міста Києва»
  • Про внесення змін до Положення про Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
  • Про оголошення природного об’єкта ботанічною пам’яткою природи місцевого значення «Залишки соснового бору»
  • Про передачу громадянці Аксютіній Жанні Валеріївні у приватну власність земельної ділянки для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) на вул. Ушицькій, 34 у Деснянському районі міста Києва (634812739)
  • Про передачу громадянці Черняк Валентині Петрівні у приватну власність земельної ділянки для колективного садівництва на вул. Соборній, 10 (ОБСЛУГОВУЮЧИЙ КООПЕРАТИВ «САДОВО-ДАЧНИЙ КООПЕРАТИВ «ОРХІДЕЯ-3») у Дарницькому районі міста Києва, мікрорайон Осокорки (651442765)