Tool items
Бюджетна комісія погодила концепцію розвитку ЦНАП на 2016-2018 роки
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально економічного розвитку депутати погодили затвердження Концепції розвитку центрів надання адміністративних послуг у місті Києві на 2016-2018 роки.
Упродовж 2011-2013 років у столиці було утворено 11 центрів надання адмінпослуг (1 міський та 10 районних). Більшість ЦНАП утворені на базі дозвільних центрів. До 2015 року міський центр знаходився у структурі апарату виконавчого органу Київради (КМДА), лише наприкінці 2014 він був виділений в окремий структурний підрозділ. Районні ЦНАП досі перебувають у структурі апаратів райдержадміністрацій. Різне підпорядкування центрів зумовлює різнобічний підхід до організації їх діяльності, унеможливлює комплексне управління системою надання адмінпослуг із визначенням стратегічних пріоритетів.
“Яскравим прикладом такого різнобічного підходу є кількість адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП. Якщо міський центр надання адміністративних послуг наразі надає 132 адмінпослуги, по кількість послуг, які надаються через районні ЦНАП коливається в межах 62-92 попри те, що всі центри надання адмінпослуг мають однаковий організаційно-правовий статус. Загалом щорічно додається в середньому 20% адміністративних послуг, які мають мають надаватися через ЦНАП як на рівні міста, так і на рівні районів”, - зазначає директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.
Аби виправити всі недоліки та якісно покращити роботу ЦНАП і напрацьовано відповідну концепцію. Зокрема проект рішення передбачає затвердження переліку адмінпослуг, які надаються через ЦНАП, уніфікацію такого переліку на рівні міста та районів, створення належної матеріально-технічної бази ЦНАП, збільшення кількості адміністраторів, створення передумов для переведення максимально можливої кількості надання адмінпослуг в електронний вигляд.
“У Києві впродовж 3 років реалізації Концепції буде відкрито 24 територіальних підрозділи Центру надання адміністративних послуг. Тільки в цьому році запуститься 10 таких установ, у наступному – ще 8. Решта 6 відриється у 2018 році. А загалом кількість ЦНАП у столиці із урахуванням міського, районних та територіальних підрозділів буде становити 35. Крім того, одне з нагальних завдань — максимально можливу кількість адміністративних послуг перевести в електронний вигляд. У тому числі за допомогою ідентифікатора користувача «Картка киянина» та через веб-портал”, — говорить секретар постійної комісії Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Георгій Ясинський.
Відповідний проект рішення також мають погодити постійна комісія Київради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків, а також постійна комісія з питань регламенту та депутатської етики.