Tool items
Депутати погодили перелік адмінпослуг, які надаються через ЦНАПи
На засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв'язків депутати погодили перелік адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві.
Сформований перелік послуг складається з двох додатків: це адміністративні послуги, які будуть надаватися міським центром надання адміністративних послуг та адмінпослуги, які видаватимуться через районні ЦНАПи.
Передбачено, що перелік адміністративних послуг, які надаються через центри, мають включати адмінпослуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабміном. Зокрема туди входять видача, переоформлення, видача дублікатів, анулювання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Однак перелік адміністративних послуг, який прописаний у проекті рішення, включає не всі адмінпослуги, які затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року.
“Є позиції, що не включені до нашого переліку, оскільки вони надаються на центральному рівні, і в місті Києві не видаються ці послуги через ЦНАПи. Наприклад документи на гірничо-добувну діяльність. У столиці такі операції не передбачена взагалі, бо немає відповідної місцевості. Разом із тим у переліку включено не тільки адміністративні послуги, але і так звані публічні послуги.
Також передбачено, що міські послуги децентралізуються для можливості подання їх через районні центри. Для цього так само передбачено логістика доставки документів”, — говорить Директор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.
Постійна комісія з питань самоврядування погодила відповідний перелік адмінпослуг та доручила Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг підготувати пояснювальну записку, де вказуватиметься, які саме послуги не надаватимуть ЦНАПи.