Tool items
Петиція щодо прибирання зовнішньої реклами в центральній та історичній частині Києва прийнята до розгляду
Електронна петиція щодо прибирання всієї зовнішньої реклами в центральній та історичній частині міста Києва набрала необхідну, згідно з рішенням Київської міської ради № 103/2006 від 8.10.2015 "Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій", кількість голосів та прийнята до розгляду відповідно з Положенням.
Зазначена петиція набрала 10173 голоси.
Текст петиції щодо прибирання всієї зовнішньої реклами в центральній та історичній частині міста (Автор петиції: Кравченко Ольга Юріївна):
«Всім зрозуміло, що від реклами нікуди не дітися, тому пропонуємо прибрати всю зовнішню рекламу в центральній частині міста зазначеної на карті.
Такої величезної кількості реклами немає в жодній Європейській столиці, вона загороджує прекрасну архітектуру в центрі Києва, надає інформаційний тиск на жителів міста, відволікає водіїв.
Вимагаємо:
1) Розширити "форматну зону 0", тобто зону де розміщення будь-яких рекламних конструкцій забороняється (наведено в рішенні Київської міської ради від 26 січня 2012 № 20/7 357, далі Рішення) до розмірів зони зазначеної на карті.
2) Прибрати з Рішення формулювання «не включаючи проїзну частину та тротуари», яка дозволяє розміщувати рекламу на тротуарах і проїжджій частині навіть в "форматній зоні 0".
3) Заборонити у зазначеній зоні всі типи рекламних конструкцій, перерахованих в класифікаторі Рішення, крім «Елементи зовнішнього благоустрою, що використовують як рекламоносії (телефонна кабіна, урна, лава ТОЩО)». Це дозволить заощадити міський бюджет за рахунок рекламодавців які зможуть відремонтувати зупинки, встановити нові лавочки, урни, розмір і загальний вигляд яких гармоніював би з фасадом навколишніх будинків.
4) Демонтувати всі існуючі рекламні конструкції, згідно з новими запропонованими змінами.
Також ознайомитися з петицією можна за посиланням: https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=937