Tool items
Київрада змінила правила реклами та її демонтажу
Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської депутати внесли зміни до Правил благоустрою міста Києва.
Відтак, депутати вдосконалили порядок розміщення оголошень та зовнішньої реклами в столиці. Адже на сьогодні місто перенасичене самовільними рекламоносіями та приватними оголошеннями. А процедури та вимоги щодо їхнього демонтажу, зберігання та подальшої реалізації чи утилізації недостатньо чіткі.
Відтепер рекламний засіб (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії. Рекламні засоби будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважаються такими, власники яких невідомі.
Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачами, або власником рекламного засобу без відшкодування збитків.
«Новими правилами чітко визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня. Більше того, в разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою. Інтервал між набором – кілька хвилин. Автододзвін здійснюватиметься до усунення порушення та сплати штрафу (у разі складання протоколу про адмінпорушення)», – зазначив автор даного рішення, депутат Київради Андрій Андрєєв.
Разом з тим, рішення чітко врегульовує алгоритм демонтажу та переміщення рекламних засобів. Також прописані основні застереження до самовільно встановлених рекламоносіїв та конструкцій без відповідного маркування.
Рішення підтримали 66 депутатів.