Tool items
Київрада затвердила положення реєстру територіальної громади столиці
Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати затвердила Положення про інформаційну систему "Реєстр територіальної громади міста Києва".
Згідно з Положенням, за ведення відповідного реєстру буде відповідати Департамент з питань реєстрації КМДА, а за його створення та адміністрування — Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА. Окрім того, цей Департамент забезпечуватиме створення і адміністрування Реєстру територіальної громади міста Києва.
У Реєстрі міститиметься інформація про всіх зареєстрованих киян. Передбачається, що при цьому містяни зможуть через інтернет отримувати довідку про місце своєї реєстрації, зніматися з реєстрації і міняти адресу реєстрації проживання. Інформація Реєстру повинна буде мати комплексну систему захисту, за яку, відповідатиме Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.
“До цих пір у столиці не було єдиного реєстру мешканців міста Києва, які зареєстровані. На базі комунального підприємства ГІОЦ створений такий реєстр, і його завдання — інформаційно-довідкове й організаційно-технологічне забезпечення процесів реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання перебування фізичної особи, що здійснюється органами реєстрації у місті Києві”, - зазначив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київради (КМДА) Юрій Назаров.
Реєстр територіальної громади має бути інтегрований з Єдиним державним демографічним реєстром та системою “Єдиний WEB-портал адміністративних послуг міста Києва”.
Рішення підтримали 97 депутатів.