Tool items
У Київраді узагальнили пропозиції щодо нових правил розміщення реклами в столиці
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати розглянули та узагальнили пропозиції і рекомендації громади, операторів ринку та профільних комісій Київради щодо внесення змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами у столиці.
Відповідно до запропонованих змін, місто поділять на 5 форматних зон: від нульової у центрі – де реклами не буде взагалі, до четвертої – де можливе розміщення рекламних носіїв різного формату.
«Розглядаючи всі пропозиції, ми одразу взяли за правило: компромісів щодо безпеки учасників руху в місті не буде. Тож до нульової зони віднесений не тільки історичний центр, як це пропонувалося спочатку, але й транспортні розв’язки, перехрестя, шляхопроводи, мости, низка центральних парків, бульварів тощо», – зазначив голова постійної комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.
Також пропонується заборонити розміщення рекламних носіїв: на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 метрів. Для ключових об’єктів транспортної інфраструктури (розв’язок, переходів, мостів, зупинкових комплексів, дорожніх знаків, залізничних переїздів) визначений радіус, в якому заборонено розміщення рекламних засобів. Також вони не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.
Нові правила включатимуть, серед іншого, уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Крім того, для кожного формату рекламного засобу визначено власний радіус «впливу», на який не може накладатися зона розташування іншого формату.
Відповідні пропозиції депутати ще мають розглянути на пленарному засіданні Київради.