Tool items
У Київраді працюють над впорядкуванням розміщення реклами у столиці
Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати розглянули проект змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці.
Згідно Концепції, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки. Максимальний розмір рекламного поля — 75 м. кв. допускається у четверті зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти, шосе поза межами центральної частини міста.
“Концепція уточнюватиме дозволені та заборонені формати конструкцій та їхні розміри, схеми розміщення реклами на території міста. Особливу увагу буде приділено безпеці пішоходів, адже рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху. Також працюємо над тим, аби рекламні розтяжки та холдери взагалі були заборонені”, — говорить голова профільної комісії Олексій Окопний.
У напрацьованій концепції також передбачено, що відстань між сіті-лайтами буде не меншою, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Увагу приділять і медіафасадам – така реклама не повинна засліплювати людей і не має працювати вночі, зокрема з 22:00 до 7:00.
Наразі робоча група продовжує роботу над змінами до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці, остаточний варіант мають представити уже найближчим часом.